مانیتور مسترتک مدل XG345AQ به‌همراه دو مدل جدید دیگر به بازار عرضه شد

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
توسعه تجارت صنایع آپادانا، خدمات پس از فروش ترابایت سرویس در ایران، بعد از مدتی مانیتور مسترتک مدل XG345AQ را در سایت رسمی خود موجود کرده است.
تبلیغات

برند مسترتک که شرکت توسعه تجارت صنایع آپادانا، خدمات پس از فروش ترابایت سرویس در ایران، محصولاتی نظیر کیس‌های کامپیوتر، کامپیوترهای بدون کیس یا آل این وان (AIO)، ماوس و کیبورد، هدست، مانیتور، تلویزیون، منبع تغذیه و فن‌های کامپیوتر تولید می‌کند، مانیتور مسترتک مدل XG345AQ را پس از مدتی انتظار در سایت رسمی‌اش موجود کرد.

این مانیتور ۳۴ اینچی به رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ و کیفیت تصویر 4K مجهز است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پنل Ultra Wide، نسبت تصویر ۲۱:۹، نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از درگاه‌های USB3 ،HDMI ،Display Port و DVI اشاره کرد.

علاوه‌بر خروجی‌های تصویر که در پشت پنل تعبیه شده است، یک درگاه برای اتصال هاب USB نیز وجود دارد. همچنین، روی پایه این محصول جایگاهی برای هدست نیز به‌چشم می‌خورد.

مانیتورهای جدید مسترتک سری GP و VA

مانیتور GP275AQ برند مسترتک مانیتور 27 اینچی منحنی (Curved) با کیفیت تصویر WQHD است که به کاربران تصویری با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از درگاه های HDMI و Display Port و جک خروجی صدا اشاره کرد.

مسترتک

این محصول از سری مانیتورهای GP مسترتک محسوب می‌شود که درمقایسه‌با مدل‌های پیشین، علاوه‌بر تغییرات ظاهری، ارتقای رزولوشن از Full HD به 2K را نیز دربر داشته است. مانیتورهای سری VA نیز که اولین‌بار در ابعاد ۲۴ و ۲۷ اینچی به بازار عرضه خواهند شد، دو رنگ سفید و مشکی دارند و رزولوشن آن‌ها ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و نسبت تصاویرشان ۱۶:۹ است.

مسترتک

گفتنی است برند مسترتک در مانیتورهای مذکور سعی کرده است از آخرین فناوری روز دنیا استفاده کند. به‌عنوان مثال، فناوری‌های تصویر بدون لرزش یا محوشدگی، ComfyView در این مانیتورها استفاده شده است که درنتیجه، فشار کمتری به چشمان کاربر وارد و امکان کار‌کردن طولانی‌مدت را میسر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات