اپل از ۲۴ تا ۲۹ دسامبر در اپ استور به کاربرانش هدیه کریسمس می‌دهد

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
مطالعه 3 دقیقه
اپل از ۲۴ تا ۲۹ام ماه دسامبر هدایایی از جمله اشتراک رایگان در اپلکیشن‌ها به‌مناسبت فرا رسیدن کریسمس به کاربرانش ارائه می‌دهد.
تبلیغات

چهار روز پیش اپل اعلام کرد به مناسبت فرا رسیدن کریسمس، سرویس اپل‌موزیک برای تمامی کاربرانی که از تاریخ آن روز یعنی بیستم دسامبر تا پایان سال ۲۰۱۹ اقدام به بازکردن حساب کاربری در سرویس مذکور کنند، به‌جای سه ماه به ۶ ماه رایگان خواهد بود. حال نیز به‌نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها تصمیم گرفته‌اند تا هدایای بیشتری به کاربرانشان ارائه دهند. از ۲۴ تا ۲۹ام ماه دسامبر، این شرکت هدایای غافل‌گیرکننده‌ای را به‌صورت روزانه در فروشگاه نرم‌افزاری اپ‌استور خواهد داشت. اطلاعات بیشتری از نوع هدایا منتشر نشده است، اما احتمال دارد شامل اپلکیشن‌ها و بازی‌های پولی باشند.

apple surprise

امروز کاربران اپل هنگام بازکردن اپلکیشن اپ‌استور با صفحه‌ای مواجه شدند که در آن به کلمه‌ی «سورپرایز» اشاره شده و برای توضیح متن زیر را نشان می‌داد:

سورپرایز سه‌شنبه هنوز در دسترس قرار نگرفته است، اما این [سورپرایز] به‌زودی صورت می‌پذیرد. حتما هرچه زودتر برای بررسی آن برگردید.آیا موارد خوب امروز را دیده‌اید؟ به‌دنبال هدایا در تب‌های مربوط به بازی‌ها و اپلکیشن‌های امروز اپ‌استور باشید.از ۲۴ تا ۲۹ دسامبر هر روز غافل‌گیری جدیدی را در اپ‌استور خواهید یافت. هر روز برگردید تا دریابید چه هدیه‌ای برایتان داریم.

متن صفحه حاکی از آن است که اپل قصد دارد برنامه‌ها و بازی‌هایی را به‌صورت رایگان به کاربرانش هدیه کند. از آن‌جایی که پیشنهاد‌ها به‌صورت روزانه تغییر پیدا می‌کنند، مشتریان تنها ۲۴ ساعت برای دریافت هدایا یا تخفیف‌های روزانه فرصت خواهند داشت. مشخص نیست که هدایای اپل کدام بازارها را شامل خواهد شد. تا این لحظه اعلان مربوط به سورپرایز اپل در نسخه‌ی ایالات متحده‌ی اپ‌استور نشان داده شده است، اما در نسخه‌ی مربوط به کشور انگلستان خبری از اعلان مذکور نیست.

ظاهرا اقدام جدید اپل درست همانند برنامه‌ی این شرکت با نام twelve Days of Christmas یا 12 Days of Gifts طی سال‌های پیشین در فروشگاه نرم‌افزاری اپ‌استور است. در اصل رویداد مذکور برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی و پس از ۶ سال، در سال ۲۰۱۴ اجرای آن متوقف شد. در این رویداد ۱۲ روزه، هدایای مختلفی از جمله کتاب‌های الکترونیکی، موزیک‌ها و برنامه‌های رایگان، در تعداد محدودی از کشورها در اختیار کاربران قرار داده می‌شد. تفاوت سوپرایز جدید اپل با رویداد پیشین این شرکت، مدت کوتاه‌تر آن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات