ال جی V60 تینکیو 5G در MWC 2020 معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی قصد دارد گوشی وی ۶۰ تینکیو 5G را به‌همراه گوشی دیگری با قابلیت 5G که احتمالا سری G9 است، در کنگره‌ی جهانی موبایل سال آینده معرفی کند.
تبلیغات

ماه سپتامبر (شهریور)، ال‌جی گوشی هوشمند جی ۸ ایکس تینکیو که دارای نمایشگر دوم بود را معرفی کرد. مدل 5G همین گوشی ماه اکتبر (مهر) در کره جنوبی با نام V50s تینکیو معرفی شد. اطلاعات تازه نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد گوشی‌های پرچم‌دار جدیدی را در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) در ماه فوریه (بهمن) معرفی کند. به‌گفته‌ی The Korea Herald، یکی از منابع صنعتی ناشناس فاش کرده‌ است که ال‌جی در خلال MWC ۲۰۲۰، گوشی هوشمند جدیدی با فناوری 5G و ال‌جی وی ۶۰ تینکیو 5G را معرفی خواهد کرد.

ال‌جی وی ۶۰ تینکیو دستگاهی با 5G فعال است که همراه‌با صفحه‌نمایش دوگانه‌ی جانبی عرضه خواهد شد. صفحه‌نمایش دوم وی ۵۰ تینکیو با فناوری «free stop hinge» عرضه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه‌نمایش دوم را در زاویه‌ی موردنظر خود متوقف کرده و نگه‌دارند. وی ۶۰ تینکیو نیز برای صفحه‌نمایش دوم خود از فناوری تاشوی به‌روز شده استفاده خواهد کرد. یک مقام ناشناس عنوان کرد که ال‌جی قصد دارد از وی ۶۰ تینکیو به‌عنوان اولین گوشی ۲۰۲۰، برای گسترش حضورش در بازار 5G استفاده کند. وی همچنین گفت که ال‌جی قصد افزایش فروش محصولات خود در بازارهایی مانند کره جنوبی، ایالات‌متحده و ژاپن را دارد.

دوال دیسپلی ال جی وی 50 تینکیو

گزارش منتشر شده در کره جنوبی نام گوشی پرچم‌دار 5G که آماده‌ شده تا در کنار وی ۶۰ تینکیو 5G معرفی شود را عنوان نکرده است. ال‌جی در MWC ۲۰۱۹ وی ۵۰ تینکیو 5G با صفحه‌نمایش دوگانه و گوشی‌های جی ۸ تینکیو و جی ۸ اس تینکیو را معرفی کرد. گوشی‌های سری جی ۸ از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کردند؛ ازاین‌رو احتمال دارد که ال‌جی گوشی جی ۹ تینکیو و جی ۹ اس تینکیو را با قابلیت 5G در کنار وی ۶۰ تینکیو 5G معرفی کند. باید عنوان کنیم که هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات سری جی ۹ و وی ۶۰ تینکیو در دست نیست.

ال جی جی 8 تینکیو / LG G8 ThinQ

ال‌جی جی ۶۰ تینکیو احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و برای اتصال 5G از مودم X55 5G بهره خواهد برد. سال گذشته سری جی ۸ دارای ناچ بزرگی در صفحه‌نمایش خود بود که دوربین سلفی و دوربین سه‌بعدی ToF برای هند آیدی (Hand ID) را در خود جای داده بود. قابلیت هند آیدی از اسکن رگ‌های کف دست برای شناسایی و بازکردن قفل گوشی بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست که سری جی ۹ نیز از قابلیت هند آیدی استفاده می‌کند یا خیر.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی ال‌جی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های اال‌جی با دیگر شرکت‌ها، در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات