زمان عرضه ریزر تاشو موتورولا به‌دلیل تقاضای فراوان به تأخیر افتاد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا تأخیر در عرضه‌ی گوشی‌های تاشو جدید در همه‌ی شرکت‌ها بسیار عادی شده و اکنون این تأخیر به ریزر تاشو موتورولا هم رسیده است.
تبلیغات

گلکسی فولد سامسونگ به‌دلیل برخی مشکلات در طراحی و میت ایکس هواوی نتوانستند در تاریخ تعیین‌شده روانه‌ی بازار شوند و عرضه‌ی آن‌ها بیش از زمان برنامه‌ریزی‌شده طول کشید. اکنون این اتفاق برای موتورولا Razr افتاده و این گوشی نیز با کمی تأخیر به بازار خواهد رفت. گوشی موتورولا ریزر تاشو یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ بود؛ اما به‌نظر می‌رسد تقاضا برای این گوشی به‌حدی بیشتر از حد انتظار موتورولا بود که هنوز به مرحله‌ی عرضه و پیش‌فروش نرسیده است. ریزر تاشو موتورولا ۱،۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که نشان می‌دهد اصلا گوشی ارزانی نیست و به‌طور انحصاری در ورایزن در ایالات متحده فروخته خواهد شد.

ریزر تاشو در اوایل سال جاری به‌عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو موتورولا معرفی شد و با نمایشگر ۶/۲ اینچی انعطاف‌پذیر و مشخصات قدرتمند در کانون توجه قرار گرفت. قرار بود این گوشی هوشمند تاشو ۲۶ دسامبر در فروشگاه‌ها دردسترس باشد، اما طبق چندین خبر، تاریخ‌های برنامه‌ریزی‌شده کمی به‌عقب خواهد رفت و احتمالا این محصول در سال ۲۰۱۹ وارد بازار نخواهد شد. البته همان‌طورکه اشاره کردیم، این تأخیر ظاهرا به‌دلیل تقاضای بیش‌ از حد انتظار و عرضه‌ی محدود موتورولا بوده است.

motorola razr 2019 / ریزر ۲۰۱۹ موتورولا

موتورولا درباره‌ی این تأخیر بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد این گوشی تاشو نظر مصرف‌کنندگان را به‌خود جلب کرد و با حجم فراوانی از تقاضا رو‌به‌رو شد. این حجم بیش از حد انتظار شرکت بود؛ درنتیجه برای پاسخ‌گویی به درخواست‌های مصرف‌کنندگان به زمان بیشتری نیاز بود. درواقع، میزان تولید باید به‌اندازه‌ای می‌رسید تا رضایت تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان جلب شود. درنهایت با تغییر در تاریخ عرضه‌، موتورولا سعی کرد این مشکل را برطرف کند؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این سری محصولات تاشو تعیین نشده است. درواقع خبر خوشحال‌کننده این است که تأخیر مذکور کمتر از گلکسی فولد و میت ایکس خواهد بود و خبر ناراحت‌کننده این است که موتورولا هنوز تاریخ جدیدی برای عرضه و پیش‌فروش ریزر تاشو اعلام نکرده است.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات