میان رده جدید سونی با تراشه اسنپدراگون 765 در گیگ بنچ دیده شد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امتیازات گوشی میان‌رده‌ی مرموزی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ به‌تازگی در بنچمارک گیگ‌بنچ دیده شده که باتوجه به‌ نام‌گذاری‌های قبلی، آن را منتسب به سونی می‌دانند.
تبلیغات

با آماده‌شدن سازندگان برای تولید گوشی‌های سال ۲۰۲۰، به‌نظر می‌رسد استفاده‌ از پردازنده‌های جدید کوالکام هرروز بیشتر می‌شود. بنچمارک جدیدی برای دستگاهی معرفی‌نشده از سونی دیده شده که ظاهرا از جدیدترین تراشه‌ی میان‌رده‌ی کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۷۶۵، استفاده می‌کند.

اطلاعات مذکور را AndroidNext منتشر کرده است و دستگاهی با نام کد نام K8220 را در گیگ‌بنچ نشان می‌دهد که نمره‌ی تک‌هسته‌ای ۴۶۵ و امتیاز چندهسته‌ای ۱۷۵۷ گرفته است. این دستگاه صراحتا به‌عنوان عضوی از خانواده‌ی اکسپریا مشخص نشده؛ اما نوع نام‌گذاری آن با گوشی‌های قبلی سونی مطابقت دارد.

امتیازات گیگ بنچ گوشی میان رده جدید سونی

پردازنده‌ی دستگاه نیز نام‌گذاری نشده است؛ اما تراشه‌ی مذکور با پردازنده‌ی اوپو رینو ۳ پرو که یکسان است که استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ تأیید شده است. این اولین‌بار است که قابلیت‌های این تراشه‌ی میان‌رده را مشاهده می‌کنیم. ناگفته نماند اسنپدراگون ۷۶۵ از مودم داخلی 5G استفاده می‌کند.

امتیازات گیگ بنچ گوشی میان رده جدید سونی

امتیازات به‌دست‌آمده در بنچمارک به‌مراتب بیشتر از چیزی است که تاکنون دیده‌ایم. تنها مشخصاتی که از گوشی سونی دردسترس است، استفاده از حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی است. اگرچه بهینه‌سازی‌های انجام‌شده عامل مهمی در نمرات بنچمارک هستند، تصاویر فاش‌شده دیدی کلی از عملکرد اسنپدراگون ۷۶۵ به ما می‌دهد. این تراشه به‌اندازه‌ی نمونه‌های پرچم‌دار قدرتمند نیست؛ اما عملکردی مانند تراشه‌ی پرچم‌دار سال ۲۰۱۸، یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ ارائه می‌دهد که به‌نوبه‌ی خود چشمگیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات