تصاویری منتسب به گوشی تاشدنی بعدی سامسونگ فاش شد

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شد که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد.
تبلیغات

اواخر مهرماه، ویدئو‌یی از مدل مفهومی گوشی تاشدنی جدید سامسونگ به‌نمایش گذاشته شد. از زمان انتشار این ویدئو تاکنون، اخبار و شایعه‌های مختلفی در مورد دستگاه تاشدنی کره‌ای‌ها منتشر شده است.

اکنون بعد از گذشت حدود دو ماه از انتشار ویدئوی مفهومی، نخستین تصاویر واقعی نسل بعدی گوشی گلکسی فولد سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده که طراحی دستگاه تاشدنی بعدی کره‌ای‌ها را به‌ خوبی نشان می‌دهد.

گوشی تاشدنی سامسونگ

تصاویر به‌اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که باید منتظر دستگاهی با نمایشگر کشیده‌ی عمودی و تاشوی Infinity-O باشیم که از روزنه‌ی مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر بهره می‌برد. در طرفین و قسمت پایینی دستگاه حاشیه‌های باریکی دارد و مانند موتورولا Razr بدون حاشیه طراحی نشده است. رابط کاربری دستگاه، One UI است ولی انتظار می‌رود که سامسونگ برای فرم فکتور جدید، گزینه‌های جدیدی را اضافه کند.

در قسمت جلویی دستگاه در حالت غیرگسترده نمایشگر کوچکی کنار فلش LED و دوربین دوگانه قرار دارد که تاریخ، ساعت و نوتیفیکیشن‌ها را به‌نمایش می‌گذارد. هنوز مشخص نیست که در قسمت بالای این نمایشگر کوچک، صفحه‌ی نمایش دیگری توسط کره‌ای‌ها قرار داده خواهد شد یا خیر.

گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ
گوشی تاشدنی سامسونگ

ظاهرا پنل پشتی دستگاه از جنس شیشه و قسمت لولای تاشوی آن نیز مشابه گلکسی فولد ولی در ابعاد کوچکتری طراحی شده است. همان‌طور که در تصاویر نشان داده شده است، دکمه‌های مخصوص حجم صدا و پاور سمت راست بالای دستگاه و اسپیکر و پورت type-C نیز در قسمت پایین دستگاه قرار دارند.

باتوجه به گزارش‌های منتشر شده به‌ نظر می‌رسد گوشی هوشمند تاشدنی نسل بعدی گلکسی فولد با قیمتی درحدود ۱۰۰۰ دلار در کنار گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۱ در رویداد ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن‌ماه) معرفی شود.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات