تصویری از محافظ نمایشگر گلکسی اس 11 سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شد

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، تصویری از محافظ نمایشگر گلکسی S11 دیده شد که خبر از حاشیه‌های باریک دستگاه جدید کره‌ای‌ها می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون اخبار مختلفی در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۱ سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده است. اوایل آذرماه، رندر جدید گلکسی اس ۱۱ خبر از ماژول دوربین مستطیلی‌شکل آن داد. 

آخرین اخبار فاش‌شده حاکی از آن است که باید منتظر سه نسخه‌ی مختلف از  گلکسی اس ۱۱ باشیم. در مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ نیز اطلاعات بیشتری در مورد دوربین و مشخصات دستگاه به‌اشتراک گذاشته شد.

گلکسی S11

تصویر جدید فاش‌شده از محافظ نمایشگر گلکسی اس ۱۱ خبر از معرفی دستگاهی با حاشیه‌های باریک می‌دهد که دوربین سلفی آن مشابه گلکسی نوت ۱۰ در قسمت وسط بالای پنل جلویی قرار دارد. به‌نظر می‌رسد که حاشیه‌های دورتادور گوشی هوشمند جدید نسبت به گلکسی نوت ۱۰ باریک‌تر شده‌اند. 

احتمالا گلکسی اس ۱۱ با نمایشگر ۶/۷ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌ی کوچکتر این گوشی هوشمند یعنی گلکسی S11e نیز احتمالا با نمایشگر ۶/۴ اینچی +FHD در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که نسخه‌ی بزرگتر یعنی گلکسی گلکسی اس ۱۱ پلاس از نمایشگر ۶/۹ اینچی +QHD بهره خواهد برد. هر سه گوشی هوشمند جدید سامسونگ، به احتمال زیاد با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه می‌شوند. همچنین شایعه شده که دکمه‌های مربوط به پاور و حجم صدا در سمت راست دستگاه قرار خواهند گرفت. پیش‌تر گفته شده است گلکسی اس ۱۱ سامسونگ ۲۹ بهمن معرفی می‌شود. باید تا آن زمان منتظر باشیم و ببینیم دستگاه بعدی کره‌ای‌ها با چه مشخصاتی رونمایی و به بازار عرضه می‌شود. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات