اسنپ آمار عملکرد ۵ ساله خود را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ به مناسبت پنجمین سال از فعالیتش آماری از عملکرد ۵ سال اخیر خود ارائه کرد که از جمله‌ی جالب‌ترین این آمارها باید به انجام یک میلیارد سفر در پنج سال اشاره کرد.
تبلیغات

اسنپ هم‌زمان با جشن گرفتن پنجمین سال از فعالیت خود، آماری از عملکردش طی ۵ سال اخیر را منتشر کرد که حاوی نکات جالب توجهی است. اسنپ در بیانیه‌ی خود با اشاره به این نکته که در روزهای اول همه‌ چیز مبهم بود و قدم‌ها آهسته برداشته می‌شد، از رسیدن به آمار یک میلیارد سفر طی ۵ سال اخیر خبر داد. اسنپ امروز یکی از بازیگران بزرگ سیستم اشتراک تاکسی آنلاین است که با تکیه بر آمار و ارقام در منطقه نیز جزو استارتاپ‌های بزرگ به شمار می‌رود. 

بنابر اطلاعات ارائه شده، اسنپ در اولین روزهایش، کار خود را با حضور ۱۰ راننده آغاز کرده و امروز در حالی پنجمین سال از فعالیتش را جشن می‌گیرد که تعداد رانندگان ثبت‌نام شده از مرز ۲ میلیون نفر گذشته و از این تعداد ۷۰۰ هزار نفر راننده‌ی فعال سرویس هستند. از میان تمام رانندگانی که در اسنپ مشغول به کار هستند، یکی از رانندگان با ثبت بیش از ۲۵ هزار و ۲۱۲ سفر، آمار جالب توجهی را از خود به‌جای گذاشته است؛ زمانی این آمار جالب‌تر می‌شود که تعداد سفرها را به تعداد روزهای پنج سال اخیر تقسیم کنیم؛ سفیر مورد اشاره درحالی به چنین آماری دست یافته که اگر تعداد آمارها را تقسیم برای تعداد روزهای پنج سال کنیم، به عدد جالب توجه روزانه ۱۳ سفر می‌رسیم. 

اما بهتر است به آمار مسافران اسنپ نیز اشاره کنیم. براساس آمارهای ارائه شده نزدیک به ۳۰ میلیون مسافر طی پنج سال اخیر از خدمات اسنپ استفاده کرده‌اند. هرچند اسنپ پنجمین سال تولدش را جشن می‌گیرد، آمار مسافرانش طی یک سال اخیر به ادعای این سرویس ۵۰ درصد افزایش یافته که نشان از جاافتادن هرچه بیشتر اسنپ حتی بین کاربرانی دارد که کمی دیرتر از دیگران به فناوری‌ها و سرویس‌های نوین روی خوش نشان می‌دهند. 

مسافران اسنپ در طول پنج سال اخیر بیش از ۳۶۵ میلیون ساعت طی کرده‌اند که زمانی بیش از ۴۱ هزار سال است. مسافت طی شده برای تمام سفرهای اسنپ نیز طی پنج سال اخیر برابر با ۸ میلیارد دو ۲۴۶ میلیون کیلومتر است که برابر با ۱۰ هزار و ۶۰۰ بار رفت و برگشت به کره‌ی ماه مه‌شود. 

اسنپ با شعار «۵ ساله هم مسیریم، با شما این هم مسیری ادامه داره» در پی دست یافتن به رکوردهای جدید در بازار نوپای کسب‌وکار نوین ایران است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات