شاتل موبایل به مناسبت شب یلدا هدیه می‌دهد

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
شاتل موبایل به مناسبت طولانی ترین شب سال، بسته اینترنت با ۷۰ درصد تخفیف به همراه ۱۵٫۰۰۰ تومان تخفیف اسنپ فود به مشترکین خود ارائه می‌کند.
تبلیغات

شاتل موبایل اعلام کرده که به مناسبت «شب یلدا» ۲.۵ گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس روزانه را با قیمت ویژه ۲٫۵۰۰ تومان در کنار ۱۵٫۰۰۰ تومان تخفیف (بدون سقف) در سامانه آنلاین رزرو غذا اسنپ فود، به مشترکین خود عرضه می‌کند.

براین اساس مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل از ابتدای روز پنجشنبه ۲۸ آذر تا پایان روز شنبه ۳۰ آذر می‌توانند برای فعال‌سازی بسته اینترنت ویژه شب یلدا از طریق کد دستوری #۸*۱*۱*۲*۱*، کنترل حساب اینترنتی my.shatelmobile.ir  و وب سایت شاتل موبایل اقدام کنند.

همچنین کد تخفیف اسنپ فود از طریق پیامک برای مشترکین ارسال شده و مشترکین از ۲۸ آذر تا ۴ دی فرصت دارند از ۱۵٫۰۰۰ تومان تخفیف بدون سقف در این سامانه استفاده کنند.

متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G  و 4G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir  مراجعه نمایند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات