به‌روزرسانی سامسونگ گلکسی A50 عملکرد دوربین را بهبود بخشیده است

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ مشغول کار روی به‌روزرسانی فرم‌ور خود است. در این به‌روزرسانی شاهد بهبود عملکرد دوربین و کیفیت تصاویر خواهیم بود.
تبلیغات

گوشی سامسونگ گلکسی A50 یکی از بهترین گزینه‌های در سال گذشته بود؛ اگرچه سامسونگ A50s و A51 را به‌عنوان دو جانشین برای A50 ارائه کرد اما از محبوبیت این محصول چندان کاسته نشد. به‌زودی یک به‌روزرسانی فرم‌ور کاربری جدید برای گوشی سامسونگ A50 ارائه خواهد شد که باعث بهبود عملکرد دوربین، ثبات بیشتر Wi-Fi و ویژگی Smart Capture می‌شود.

در حال حاضر، این به‌روزرسانی در کشور هند فعال شده و سایز آن تقریبا بیش از ۶۴۰ مگابایت است. شماره این به‌روزرسانی A505FDDU3ASL5 بوده است و پچ امنیتی دسامبر را نیز به‌همراه خواهد داشت.

رابط کاربری سامسونگ

تغییرات این به‌روزرسانی فرم‌ور گوشی A50 باعث بهبود عملکرد بهتر دوربین و کیفیت تصویر شده و همچنین ویژگی Smart Capture را ارائه کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکسبرداری بهتری را تجربه کنند، در تصاویر یادداشت و حاشیه‌نویسی کنند و از قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم از گالری بهره ببرند. همچنین در این به‌روزرسانی شاهد بهبود و تقویت اتصال Wi-Fi نیز خواهیم بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است که به‌روزرسانی One UI 2.0 با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ برای گوشی‌های A50 در ماه آوریل ارائه شود اما باتوجه به رویکرد سامسونگ ممکن است که این به‌روزرسانی زودتر از آنچه انتظار داریم منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات