سامسونگ احتمالا برای باتری‌های سری گلکسی S11 از ال جی کمک خواهد گرفت

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات مختلفی در مورد گوشی‌های آینده‌ی سامسونگ یعنی Galaxy S11 منتشر می‌شود و یکی از این شایعات در رابطه با باتری این محصولات است.
تبلیغات

براساس شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که سامسونگ برای تولید باتری‌های قدرتمند گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۱ از LG Chem کمک خواهد گرفت. LG Chem یک شرکت شیمیایی کره‌ای است که مواد و راه‌حل‌های خلاقانه‌ای را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه می‌دهد. از سوی دیگر LG Chem بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی باتری‌های لیتیوم یونی در جهان است و اولین‌بار نیست که آن‌ها باتری‌های سامسونگ را برای گوشی‌های سامسونگ تأمین می‌کنند.

سامسونگ قبلا در تولید باتری‌های سری نوت ۱۰ از ال‌جی کمک گرفته بود اما این اولین باری خواهد بود که سامسونگ در سری گلکسی S از باتری‌های LG استفاده می‌کند.

باتری گلکسی اس ۱۱

سری Galaxy S10 دارای باتری‌هایی از رده‌ی ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت در S10e تا باتری‌های ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت در S10+ 5G بوده‌اند. اکنون شایعات در رابطه با S11e این‌گونه است که این مدل از باتری ۳۷۳۰ میلی‌آمپر ساعت و +S11 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهند بود که می‌تواند بزرگ‌ترین باتری مورد استفاده در یک دستگاه Galaxy S باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات