نسخه جدید گلکسی اس 10 پلاس با رم ۶ گیگابایتی در TENAA دیده شد

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی جدید گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی در سازمان مقررات چین (TENAA) مشاهده شد.
تبلیغات

براساس توییت StuffListings، ظاهرا کره‌ای‌‌‌ها قصد دارند نسخه‌ی جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ پلاس به بازار عرضه کنند. توییت به‌اشتراک گذاشته‌شده به این موضوع اشاره می‌کند که نسخه‌ی دیگری از پرچم‌دار سامسونگ در سازمان تنظیم مقررات چین (TENAA) دیده شده است. 

گلکسی اس 10 پلاس

در متن این توییت آمده است:

نسخه‌ی جدیدی از گلکسی اس ۱۰ پلاس با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی موفق شد تأییدیه‌ی سازمان تنظیم مقررات چین (TENAA) را دریافت کند.- موکول شارما -  ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ 
گلکسی اس 10 پلاس
گلکسی اس 10 پلاس
گلکسی اس 10 پلاس

براساس مستندات TENAA، مدلی از گلکسی اس ۱۰ پلاس مجهز به ۶ گیگابایت حافظهی رم با شماره‌مدل SM-G9750 در سازمان تنظیم مقررات چین مشاهده شده است که احتمالا در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد. گفتنی است گلکسی اس ۱۰ پلاس پیش‌از‌این در دو نسخه و با ظرفیت‌های ۸ و ۱۲ گیگابایت رم معرفی و روانه‌ی بازار شده است. 

همچنین در مستندات مرتبط، تصویری از گلکسی اس ۱۰ پلاس به‌ رنگ مشکی نمایش داده شده است که به‌نظر می‌رسد طراحی نسخه‌ی جدید تفاوتی با نسخه‌های قبلی ندارد. گفته می‌شود کره‌ای‌ها قصد دارند دستگاه جدید را با قیمت ارزان‌تر در سایر بازارها بفروشند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات