رونمایی محصولات جدید هواوی در ایران

یک‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در نظر دارد ۲۶ آذر با برگزاری مراسمی در تهران، محصولات جدید‌ خود را رونمایی کند. علاقه‌مندان با شرکت در نظرسنجی قبل از شروع فروش رسمی، می‌توانند برنده‌ی ساعت هوشمند هواوی شوند.
تبلیغات

به‌زودی محصولات جدید هواوی وارد بازار ایران خواهد شد. این برند در نظر دارد گوشی هواوی Y9 Prime 2019 و ساعت Huawei Watch GT 2 را در مراسمی معرفی و عرضه کند. وای 9 پرایم 2019 هواوی از جمله گوشی‌های مطرح میان‌رده‌ی این شرکت به‌شمار می‌آید که از دوربین سلفی پاپ‌آپ برخوردار است. این دوربین سلفی باعث شده است فضای درخورتوجهی به صفحه‌نمایش اختصاص یابد. هواوی تلاش کرده‌ است مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی را در محصولی اقتصادی قرار دهد. 

درکنار گوشی هواوی Y9 Prime، این شرکت واچ جی تی 2 را برای بازار ایران رونمایی خواهد کرد. ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2 ازجمله بهترین‌ ساعت‌‌های هوشمند در بازار جهانی شناخته می‌شود که می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند. باتری این ساعت هوشمند در شرایط استفاده‌ی متداول و «معمولی» ۱۴ روز عمر می‌کند.

هواوی Y9 Prime 2019

با تمام این تفاسیر، هواوی قبل از شروع فروش رسمی، نظرسنجی‌ای با عنوان «انتخاب بهترین ویژگی Y9 Prime 2019» طراحی و از علاقه‌مندان دعوت کرده است با شرکت در آن اعلام کنند بهترین ویژگی این گوشی کدام گزینه است. زمان شرکت در این مسابقه از ۲۱ آذر تا ۷ دی سال جاری در نظر گرفته شده و به ۱۰ نفر اولی که بیشترین رأی را جمع کنند، یک دستگاه Huawei Watch GT2 (به ارزش ۲ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان) اهدا خواهد شد. همچنین، هواوی به ۳۰۰ نفر از شرکت‌‌کنندگانی که بیش از ۱۰ رأی داشته باشند، به قید قرعه گیفت باکس هواوی (به ارزش ۲۰۰ هزار تومان) جایزه خواهد داد.

شرایط شرکت در مسابقه بدین‌شرح است:

۱. به صفحه‌ی http://huaweivote.ir/register مراجعه کنید؛

۲. از بین دو گزینه، یکی را انتخاب و دلیل انتخابتان را ذکر کنید. سپس با پرکردن فرم، در این مسابقه شرکت کنید؛

۳. از دوستان خود بخواهید نظر خود را درباره‌ی رأی شما اعلام کنند؛

نتیجه‌ی نهایی این مسابقه ۹ دی اعلام خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه‌ی اینستاگرام huweimobilefarsi@ را دنبال کنید. درصورت نیاز، برای دریافت پاسخ‌ پرسش‌هایتان با مرکز پشتیبانی هواوی با شماره‌ی ۰۲۱۴۲۰۰۰ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات