سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس به سنسور فوکوس خودکار لیزری مجهز خواهد بود

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی S۱۱ پلاس و خانواده‌اش منتشر کرده که خبر از قابلیتی جدید می‌دهد.
تبلیغات

اگر مبتلابه ترایپوفوبیا (ترس از سوراخ) هستید طراحی جدید سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱ کابوستان خواهد بود، چراکه ظاهرا این شرکت قصد دارد علاوه بر ۵ حسگر دوربین پشت‌گوشی یک حسگر فوکوس خودکار لیزری نیز به گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ اضافه کند.

تصاویر منتشرشده از Galaxy S۱۱ پلاس علاوه بر پنج حسگر موجود یک حسگر اضافه را نیز نشان می‌دهد پیش‌ازاین مشخص‌شده بود سامسونگ مدتی است از سیستم پیکسل فوکوس دوگانه در سنسورهای دوربین خود بهره می‌برد، اما ظاهرا این سیستم پاسخگو نبوده و به همین دلیل سامسونگ به حسگر فوکوس خودکار لیزری روی آورده تا گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ که ۵ حسگر به‌همراه فلش برای دوربین دارد با اضافه شدن حسگر فوکوس خودکار لیزری تعداد سنسورهایش به عدد هفت برسد.

درباره دیگر اعضای خانواده  گوشی سامسونگ گلکسی S۱۱ نیز انتظار بهره‌گیری از سنسورهای کم تر را نداشته باشید چرا که گلکسی S۱۱e از ۳ حسگر استفاده می‌کند که احتمالا یکی از این۳ حسگر، فوکوس خودکار لیزری است.

باید همچنان منتظر ماند و دید که سامسونگ قصد دارد از چند حسگر در گوشی‌های پرچم‌دار آینده اش استفاده کند. به‌نظر شما تعداد سنسورهای معقول برای دوربین‌های تلفن های هوشمند چه تعدادی است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات