مجیک‌بوک‌های جدید آنر در دو مدل ۱۴ و ۱۵/۶ اینچی معرفی شدند

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
آنر علاوه‌بر رونمایی دو گوشی V30، دو مدل جدید لپ‌تاپ مجیک‌بوک خود را در ابعاد ۱۴ و ۱۵/۶ اینچی معرفی کرده است.
تبلیغات

آنر به خانواده‌ی مجیک‌بوک خود دو مدل جدید اضافه کرده که این دو لپ‌تاپ به پردازنده‌ی رایزن مجهز هستند. هر دو لپ‌تاپ هواوی آنر از پنل‌های IPS LCD با رزولوشن 1080p بهره برده‌اند. نسبت تصویر در این دو مدل ۹:۱۶ است؛ البته اندازه‌هایشان باهم متفاوت خواهد بود. مدل ۱۴ اینچی ۱/۳۸ کیلوگرم وزن دارد و ضخامتش ۱۵/۹ میلی‌متر است؛ درحالی‌که لپ‌تاپ مدل ۱۵/۶ اینچی ۱/۵۳ کیلوگرم وزن دارد و ضخامتش ۱۶/۹ میلی‌متر است.

در این مجیک‌بوک‌ها می‌توانیم شاهد جدیدترین APUهای AMD باشیم. Ryzen 5 3500 و Ryzen 7 3700 که در این مجیک‌بوک‌ها به‌کار رفته‌‌اند، هر دو از CPU‌های چهارهسته‌ای برخوردار هستند؛ اما Ryzen 7 از سرعت خواندن بیشتری بهره برده است و پردازنده گرافیکی قدرتمندتری دارد.

MagicBook

حافظه‌ی رم مجیک‌بوک‌های جدید ۸ و ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 دوکاناله و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن‌ها ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD است. باتری لپ‌تاپ کوچک‌تر و سبک‌تر، یعنی مدل ۱۴ اینچی، ۵۶ وات‌ساعتی است و با استفاده از شارژر ۶۵ وات USB-PD عرضه شده که در ۳۰ دقیقه، از صفر به ۴۶ درصد می‌تواند برسد و با هربار شارژ کامل می‌تواند ۹/۵ ساعت ویدئو پخش کند. ناگفته نماند مدل ۱۵/۶ اینچی با باتری ۴۲ وات‌ساعتی ارائه شده است.

MagicBook

شارژ لپ‌تاپ‌های جدید آنر فقط ازطریق درگاه USB-C انجام می‌شود. همچنین، دو درگاه USB-A (یکی v3.0 و دیگری v2.0) به‌علاوه یک درگاه HDMI در مجیک‌بوک‌های جدید وجود دارد. دکمه‌ی پاور در سمت راست صفحه‌کلید قرار دارد که با قابلیت حسگر اثرانگشت همراه شده است. درنهایت، اگر به‌دنبال وب‌کم این لپ‌تاپ می‌گردید، در زیر دکمه‌ای در صفحه‌کلید مخفی شده که ایده‌ی چندان جالبی به‌نظر نمی‌رسد. این وب‌کم 720p برای مکالمات ویدئویی مناسب خواهد بود.

MagicBook

در‌حال‌حاضر، پیش‌فروش مجیک‌بوک‌های آنر در چین آغاز و فروش رسمی آن از اول دسامبر شروع می‌شود.  این لپ‌تاپ‌ها از مجوز دسترسی به ویندوز ۱۰ بهره برده‌اند؛ اما مدل مجهز به لینوکس نیز با قیمت ارزان‌تری دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات