ردمی K30 با قابلیت پشتیبانی از 5G تا ۱۹ آذر معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل برند ردمی در پستی در پیام‌رسان Weibo اعلام کرد که سری K30 ردمی روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) معرفی خواهد شد.
تبلیغات

ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، گوشی ردمی K20 را ماه مه (اردیبهشت) معرفی کرد و امروز اعلام کرد که نسل جدید این سری با نام K30 را ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) رونمایی خواهد کرد.

لو ویبینگ (Lu Weibing)، مدیرکل و مدیرعامل ردمی در پستی در پیام‌رسان Weibo این خبر را اعلام کرده است. سری K30 از حالت دوگانه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند که برای اولین‌بار در گوشی‌های ردمی استفاده شده است.

پست ویبینگ حاوی پوستری است که نشان می‌دهد K30 دارای صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های باریک در سه طرف و حفره‌ای بیضی‌شکل در گوشه‌ی بالا سمت راست برای قرارگیری دو دوربین سلفی است که برای اولین‌بار در گوشی‌های ردمی استفاده می‌شود. با بررسی دقیق‌تر می‌توان مشاهده کرد که این گوشی دارای بلندگویی عریض بوده که ممکن است بلندگویی برای صدای استریو باشد.

ردمی k30

جزئیات زیادی در مورد ردمی K30 در دسترس نیست؛ اما شایعات حاکی از آن است که گوشی مذکور با تراشه‌ی اسنپدراگون سری ۷۰۰ کوالکام عرضه خواهد شد. تصاویر زنده‌ی K30 که به‌تازگی فاش شده نشان می‌‌دهد، این گوشی دارای صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و گواهینامه‌ی 3C آن تائید کرده، میان‌رده‌ی جدید ردمی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در مورد سری ردمی K30 فاش شود.

ردمی کی 30 شیائومی / Xiaomi Redmi K30

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات