رندر جدید گلکسی اس 11 خبر از ماژول دوربین مستطیلی‌شکل می‌دهد

یک‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر جدید پرچم‌دار جدید کهکشانی‌ها نشان می‌دهد، ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ مستطیلی‌شکل بوده و دوربین اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود.
تبلیغات

درحالی‌که هنوز ماه‌ها تا رونمایی از گوشی گلکسی اس ۱۱ سامسونگ زمان باقی مانده‌ است، افشاگران این حوزه با انتشار اولین رندرهای کامپیوتری، کاربران را از آنچه ممکن است در آینده شاهد باشند مطلع کردند. اولین و غیرمنتظره‌ترین ویژگی گوشی سامسونگ، نحوه‌ی چینش سنسورهای دوربین در پشت گوشی است. همانند آنچه هم‌اکنون در گلکسی M30s دیده می‌شود، ظاهرا تعداد زیادی از سنسورهای یادشده در قابی مستطیلی‌شکل در پشت گوشی جا خوش خواهند کرد. کره‌ای‌ها موقعیت دوربین سلفی را در پرچم‌دار جدید خود تغییر داده و همانند گلکسی نوت ۱۰ به مرکز قسمت فوقانی صفحه‌ی نمایش منتقل کرده‌اند.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۱ سامسونگ نمایشگری ۶٫۷ اینچی داشته و در همین حال برادر کوچک‌تر آن یعنی گلکسی اس 11e، از صفحه‌ی نمایش ۶٫۴ اینچی برخوردار باشد. پیش‌بینی می‌شود قطر پنل نمایش گلکسی اس ۱۱ پلاس نیز ۶٫۹ اینچ باشد. همچنین از شایعات این‌گونه برمی‌آید که هر سه گوشی نسخه‌ی مجهز به فناوری 5G بوده و حتی ویژگی مذکور در نسخه‌ی پلاس، به‌عنوان استاندارد تعریف‌شده باشد.

چینش مستطیلی‌شکل در تلفن هوشمند جدید سامسونگ، ۴ یا ۵ حسگر را در خود جای خواهد داد. البته منابع افشاکننده‌ی این مشخصات همچون حساب کاربری OnLeaks و رسانه‌های فعال دیگر در این حوزه، از هم‌اکنون حدس‌ و‌ گمان در رابطه با نوع دوربین‌های به‌کار رفته در گلکسی اس ۱۱ را شروع کرده‌اند. براساس همین حدسیات، دوربین اصلی دستگاه یادشده دارای حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بود و یک ماژول پریسکوپ نیز با توانایی بزرگ‌نمایی ۵ برابر، جلوه‌بخش پنل پشتی دستگاه خواهد بود.

galaxy s11 render
galaxy s11 render
galaxy s11 render
galaxy s11 render

نوع نمایشگر به‌کاررفته در هر سه گوشی Dynamic AMOLED بوده و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. رزولوشن نسخه‌های معمولی و پلاس ۱۸۰۰ در ۳۲۰۰ پیکسل بوده و نسبت تصویر ۱۶:۹ را خواهند داشت. رزولوشن نسخه‌ی 11e برابر با Full HD خواهد بود. از قرار معلوم نرخ نوسازی در تمامی نسخه‌ها ۱۲۰ هرتز است. از طرف دیگر پردازنده‌ی به‌کاررفته در خانواده‌ی جدید گلکسی برای بازارهای چین و آمریکا اسنپدراگون ۸۶۵ بوده و در سایر بازارها اگزینوس ۹۹۰ خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات