مشخصات دوربین سلفی و پردازنده‌ی گوشی می CC9 پرو شیائومی مشخص شد

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند می سی سی ۹ پرو شیائومی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و OIS دوگانه به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

دیروز شیائومی تأیید کرد گوشی می سی سی ۹ پرو (Mi CC9 Pro) پنجم نوامبر (چهاردهم آبان) معرفی خواهد شد. این مدل سومین گوشی هوشمندی است که امسال شیائومی از خانواده‌ی می سی سی (Mi CC) رونمایی می‌کند. دو گوشی قبلی از این خانواده، می سی سی ۹ (Mi CC9) و می سی سی ای ۹ (Mi CC e9) هستند که در هند با عنوان Mi A3 همراه‌با اندروید وان عرضه شدند.

گوشی شیائومی می سی سی ۹ پرو ابتدا در چین به بازار عرضه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود این محصول با عنوان می نوت ۱۰ (Mi Note 10) از چهاردهم نوامبر (بیست‌وسوم آبان) در لهستان نیز فروخته و رسما به بازار جهانی عرضه شود. در گوشی هوشمند می سی سی ۹ پرو، شیائومی تمرکز خود را بیشتر روی دوربین‌ها گذاشته است و به‌طور کلی با ۶ دوربین ارائه خواهد شد: پنج دوربین در پنل پشتی و یک دوربین در پنل جلویی به‌عنوان دوربین سلفی.

می سی سی ۹ پرو به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است

امروز شرکت شیائومی تأیید کرد می سی سی ۹ پرو از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این دوربین سلفی با امکاناتی مانند ضبط تصویر با زاویه‌ی دید گسترده و حالت عمودی و ۱۲ فیلتر مختلف ارائه خواهد شد. این گوشی اولین گوشی هوشمند جهان با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی است. ویژگی‌های دوربین پنج‌گانه می سی سی ۹ پرو عبارت‌اند: حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ، حسگر پرتره ۱۲ مگاپیکسلی، بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری، بزرگن‌مایی دیجیتال ۵۰ برابری، حسگر فوق‌العاده عریض ۲۰ مگاپیکسلی، حالت فوق‌ماکرو و... . تاکنون جزئیات دوربین سلفی می سی سی ۹ پرو نامشخص است؛ اما اکنون شیائومی تأیید کرده می سی سی ۹ پرو با حسگر سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز به OIS دوگانه و فلش LED دوگانه همراه خواهد بود.

گوشی Mi CC9 Pro شیائومی

گوشی هوشمند می سی سی ۹ پرو با باتری ۵،۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شیائومی می‌توان به نسبت بیشتر صفحه‌نمایش به بدنه، حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش، درگاه USB Type C و صفحه‌ی ۶/۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD اشاره کرد. گفته می‌شود می سی سی ۹ پرو در دو رنگ سبز و سفید عرضه خواهد شد و در جلو و پشت به محافظ Gorilla Glass 5 مجهز است.

می سی سی ۹ پرو با تراشه‌ی اسنپدراگون 730G معرفی می‌شود

شیائومی اعلام کرده است می سی سی ۹ پرو از جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون و تراشه‌ی اسنپدراگون 730G بهره می‌برد. این موضوع باعث ناامیدی کسانی شد که انتظار داشتند این گوشی با تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس معرفی شود.

می سی سی ۹ پرو احتمالا در دو پیکربندی ارائه خواهد شد: یکی با حافظه‌ی  رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و دیگری با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی. همچنین، به‌نظر می‌رسد این گوشی از microSD برای افزایش حافظه‌ پشتیبانی نمی‌کند. گوشی می سی سی ۹ پرو پنجم نوامبر در چین رونمایی و عرضه و چهاردهم نوامبر نیز راهی بازارهای جهانی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات