ویدیوهای رسمی از مراحل توسعه‌ی گوشی تاشدنی Razr موتورولا

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی موتورولا جزییات و ویدیوهایی از گوشی تاشدنی Razr با پنل OLED منعطف را که در ۲۳ آبان رونمایی شده بود، منتشر کرده است.
تبلیغات

موتورولا گوشی تاشدنی Razr خود را به‌تازگی رونمایی کرده و این گوشی از یک پنل OLED انعطاف‌پذیر بهره برده است. این شرکت ویدیوهایی از پشت صحنه‌ی ساخت این گوشی هوشمند را منتشر و نحوه‌ی ساخت این دستگاه را فاش کرده است. این گوشی موتورولا در طراحی خود ادای احترامی هم به مدل قدیمی Razr V3، محصول سال ۲۰۰۴ داشته است.

گلن شولتز، معاون ریاست نوآوری و توسعه محصول در Motorola اعلام کرد که:

تیم مجبور بود تا تصور جدیدی از طراحی دستگاه‌های قابل تاشدنی داشته باشد و طراحی متفاوتی را ایجاد کند. کل این روند ۴ سال به طول انجامید و شرکت لنوو هم در طراحی پنل و لولا، نقطه نظرات متفاوتی را ارائه کرد.

در راستای طراحی و تولید این محصول، تیم تحقیق و توسعه، ۲۶ نمونه‌ی مختلف را قبل از طرح فعلی ارائه کرد و به‌طور کلی تمرکز زیادی بر این گوشی و ظاهر آن گذاشته شده بود. گوشی Razr موتورولا با گوریلا گلس و استیل ضدزنگ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به منظور اطمینان از عملکرد باز و بسته شدن و بررسی اینکه که قابلیت تا شدن برای کاربران مشکلی ایجاد نکند، موتورولا دستگاهی را ساخت که به‌طور خودکار گوشی را چندین بار تست کرده و پس از پایان پروژه، این تست‌ها را در اختیار برخی رسانه‌های مستقر در ایالات متحده قرار داده است. هنوز تاریخ رسمی عرضه‌ی این دستگاه به بازار و اطلاعات بیشتر درباره قیمت آن منتشر نشده اما ویدیویی‌هایی از این محصول ارائه شده که جزییاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طراحی لولا کاملا جدید است و شبیه به نمونه‌هایی از گلکسی فولد سامسونگ (Galaxy Fold) و هواوی میت ایکس (Huawie Mate X) نخواهد بود. قابلیت‌های دوربین این گوشی Razr نیز بسیار جذاب است و احتمالا ویژگی Cinemgment که از طریق برنامه دوربین ارائه شده، نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات