گلکسی A01، میان‌رده جدید سامسونگ، به‌زودی روانه بازار خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‌زودی گوشی میان‌رده‌ی جدیدی روانه‌ی بازار خواهد کرد. محصول جدید کره‌ای‌ها گلکسی A01 نام دارد.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد گلکسی A01، گوشی میان‌رده‌ی جدید خود را به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید پایین‌ترین مدل میان‌رده‌های سامسونگ در سری A گوشی هوشمند گلکسی A10 است، سخت در اشتباه هستید. وب‌سایت FCC نیز گوشی سامسونگ گلکسی A01 را در دو مدل تأیید کرده است؛ زیرا این محصول تأییدیه‌های مرتبط را دریافت کرده است.

گلکسی A01 در دو نسخه‌ی مختلف با شماره مدل SM-A015F و SM-A015F/DS در FCC مشاهده شده که مدل اول تک‌سیم‌کارت و مدل دوم دو سیم‌کارتِ است.

طبق آخرین اطلاعات وب‌سایت FCC و گیک‌بنچ، این گوشی از پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای و دو گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین، نکته‌ی جالب درباره‌ی گلکسی A01 معرفی آن با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ است. افزون‌براین، انرژی موردنیاز دستگاه را باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند.

تایید FCC گلکسی A01 سامسونگ

همان‌طورکه در تصاویر مشاهده می‌کنید، این گوشی از دوربینی دوگانه برای ثبت تصاویر و ضبط ویدئو‌ها استفاده می‌کند. هیچ توضیحی درباره ماژول دوم این دوربین ارائه نشده است؛ اما تصور می‌کنیم حسگر عمق‌سنج به‌عنوان ماژول دوم در دوربین گلکسی A01 استفاده شده باشد. همچنین در این تصویر، جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون نیز دیده می‌شود.

طبق آخرین اخبار منتشرشده و شایعات قبلی درباره‌ی گوشی جدید کره‌ای‌ها، میان‌رده‌ی جدید سامسونگ از صفحه‌نمایش ۵/۷  اینچی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی بهره‌ خواهد برد. گلکسی A01 یک دستگاه ODM محسوب می‌شود که شرکت Huaqin Telecom در شانگهای آن را ساخته است. گوشی هوشمند گلکسی A10s نیز جزء محصولات ODM بوده است که شرکت دیگری تولیدش را برعهده دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات