از امداد موبایل باتری اورجینال بخر

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
یکی از قطعات موبایل که اگر خراب شود، اعصابتان را به هم می‌ریزد، باتری است. خرید باتری و شارژر اصلی هم همیشه دردسر دارد.
تبلیغات

مهم‌ترین مشکل در زمان خرابی باتری گوشی، پیدا کردن فروشگاه معتبری است که نمونه‌های اورجینال را عرضه کند؛ اما امروز امداد موبایل این مشکل را برای شما حل کرده است.

فروشگاه اینترنتی امداد موبایل به آدرس emdadmobile.net عرضه‌ کننده انواع قطعات یدکی، لوازم جانبی و انواع لوازم و ابزار تعمیرات موبایل است؛ لوازمی که با گارانتی تست ۷ روزه عرضه می‌شوند. این یعنی اگر از کارکرد قطعه خریداری شده راضی نبودید، می‌توانید آن را پس دهید.

امداد موبایل و عرضه انواع باتری

امداد موبایل عرضه‌کننده انواع لوازم جانبی و قطعات یدکی برندهای مختلف موبایل است؛ اما باتری حساس‌ترین قطعه است. برای همین نیاز است که حتماً از نمونه اورجینال استفاده کنید. فقط یک اشتباه در خرید باتری و تطابق نداشتن مدل آن می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در دستگاه شما شود.

از امداد موبایل می‌توانید باتری‌ انواع برندها را بخرید: باتری سامسونگ، باتری اصلی آیفون شرکت اپل، باتری هواوی و هر باتری دیگری که فکرش را بکنید.

البته فقط باتری موبایل عرضه نمی‌شود، بلکه شما می‌توانید در سایت این فروشگاه، باتری تبلت سامسونگ، باتری ساعت سامسونگ، باتری لومیا، باتری لومیا مایکروسافت، باتری موتورولا، باتری نوکیا و باتری کاترپیلار را هم به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

امداد موبایل و خرید شارژر اصلی

در امداد موبایل علاوه بر باتری، شارژر هم پیدا می‌شود. انواع شارژرهای وایرلس، Type C و فست شارژ به‌صورت اورجینال به فروش می‌رود.

علاوه بر این شما می‌توانید شارژرهای مختلف انواع برندهای را هم پیدا کنید. پس اگر به‌طور مثال به‌دنبال خرید شارژر سامسونگ هستید، امداد موبایل اولین جایی است که برای خرید به آن سر بزنید.

چرا خرید باتری و شارژر از امداد موبایل

دغدغه اصلی خریداران پیدا کردن محصولات اورجینال است؛ محصولاتی که هم مناسب موبایل باشد و هم اینکه بعد از مدتی به دلیل فیک نبودن خراب نشود. این مسئله در امداد موبایل از همان اول مورد توجه قرار گرفت؛ اما فقط این نیست. بلکه مدیران این مجموعه به‌دنبال مواردی دیگر بودند تا بتوانند خود را بین رقبای خود ممتاز کنند. درواقع مهم‌ترین مزیت‌های خرید از امداد موبایل شامل:

  • قیمت‌های ارائه شده در محصولات نسبت به رقبا پایین‌تر است. تمامی محصولات و قطعات به تضمین پایین بودن قیمت فروخته می‌شوند. شما می‌توانید قیمت کالاهای موجود مانند قیمت خرید انواع باتری سامسونگ را با نمونه‌های مشابه در دیگر سایت‌ها مقایسه کنید. به‌راحتی متوجه تفاوت آن‌ها و پایین بودن آن‌ها خواهید شد.
  • تمامی قطعات موبایل فرصت تست هفت روزه دارند. باید گفت که همه آن‌ها به شرط اورجینال بودن فروخته می‌شوند. به هر حال در مدت یک هفته اگر از کارکرد باتری ناراضی بودید، بدون هیچ مشکلی فروشگاه آن را از شما پس گرفته و هزینه خرید به شما عودت داده خواهد شد.
  • تمامی لوازم جانبی عرضه اورجینال هستند. درواقع همه آن‌ها با ضمانت اصل بودن عرضه می‌شوند. شما خیلی راحت می‌توانید با شاخص و نشانه‌هایی که روی باتری و شارژر وجود دارد، اصل یا فیک بودن آن‌ها را تشخیص دهید.
  • یکی دیگر از مزیت‌ها، تنوع انواع مدل‌های مختلف باتری است. تنوع به‌حدی زیاد است که شما دست خالی از سایت خارج نخواهید شد. تمامی مدل‌های مختلف برای تمامی برندهای گوشی در امداد موبایل عرضه می‌شود.

فروش ابزار تعمیرات موبایل

به غیر از لوازم جانبی، ابزار تعمیرات موبایل هم عرضه می‌شود. انواع ست تعمیرات موبایل، انواع چسب‌های مخصوص، اولتراسونیک و ابزار شست‌وشو، اسپاتول و قاب بازکن و غیره از ابزارهایی اصلی و اورجینالی هستند که در امداد موبایل عرضه می‌شود. درواقع سعی شده تا تمامی ابزارهای مورد نیاز که یک متخصص برای تعمیرات نیاز دارد، عرضه شود.

امداد موبایل را می‌توان از خیلی جهات با سایت‌هایی مانند ifixit.com ، quickmobilefix.com ، ubreakifix.com مقایسه کرد. چرا که در آن هم می‌توانید ابزارآلات تعمیرات را پیدا کنید، هم در مورد تعمیر انواع مدل‌های گوشی بدانید و هم گوشی خود را به دست تعمیرکاران خبره امداد موبایل بسپارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات