فروش قالب وردپرس با ایران تمز

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وردپرس بزرگ‌ترین سیستم مدیریت محتوا است که در دنیا معروف شده و در سراسر جهان افرادی به فروش قالب وردپرس مشغول هستند که یکی از سایت‌های معتبر و قدیمی داخلی ایران تمز نام دارد.
تبلیغات

وردپرس را باید در زمره‌ی محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در سطح جهان بدانیم که امکانات گسترده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد و توسعه‌دهندگان نیز هر روز با توسعه‌ی ماژول‌های مختلف بر قابلیت‌های آن می‌افزایند.

چگونه قالب وردپرس تهیه کنیم؟

در جهان سایت‌های معروفی هستند که طراحان قالب‌های خود را در آنجا به فروش می‌گذارند، اما برای ایرانیان خرید از آن سایت‌های معروف امکان‌پذیر نیست، بنابراین سایت ایران تمز قالب‌ها را از سایت مرجع خارجی خریداری می‌کند، فرایند فارسی سازی خود قالب و تنظیمات آن را انجام می‌دهد و در نهایت با قیمت‌های بسیار کمتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای مشاهده می‌توانید به آدرس قالب وردپرس مراجعه کنید و طبق دسته‌بندی، می‌توانید موضوع سایت خود را مشخص کرده و از بین آن‌ها بهترین قالب را تهیه کنید.

تهیه قالب وردپرس از سایت ایران تمز به این صورت است که بعد از پرداخت مبلغ لینک‌های دانلود برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید بصورت دائمی به لینک ها دسترسی داشته باشید؛ همچنین به‌روزرسانی‌های بعدی قالب سریعا انجام شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ایران تمز تنها قالب‌های معروف و حرفه‌ای که بدون مشکل کار می‌کنند را به‌صورت اورجینال تهیه کرده و برای کاربران در دسترس می گذارد و از فروش قالب و افزونه‌هایی که مفید نیستند و کیفیت کافی را ندارند جلوگیری می‌کند؛ همین موضوع باعث شده از محصولاتی که منتشر می‌کند پشتیبانی خوبی به عمل بیاورد.

ایران تمز برای قالب‌ها و افزونه‌هایی که ارائه می‌دهد پشتیبان کاربران هست و در صورت مشکل سریعا پاسخ‌گو خواهد بود و آن را رفع می‌کند؛ همچنین به‌روزرسانی‌های هر محصول را سریعا ترجمه می‌کند و نسخه جدید را دراختیار کاربران می گذارد.

طراحی اختصاصی قالب وردپرس چگونه است؟

طراحی اختصاصی نیاز به کدنویسی و مهارت دارد اما طراحی یک سایت زیبا با امکانات کامل به‌راحتی انجام نمی‌شود و باید به طراح متخصص واگذار کنید ایران تمز در زمینه طراحی قالب وردپرس فعالیت دارد که بهترین کیفیت را ارائه میدهد.

تمام قالب‌هایی که توسط این سایت انجام می‌شود حرفه‌ای بوده چرا که یک تیم حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت و وردپرس دارد که می‌تواند نیاز شما را برای یک قالب حرفه‌ای وردپرس برطرف کند.

سفارش طراحی قالب وردپرس فرایند مشخصی دارد و مبلغ آن طی سه مرحله گرفته می‌شود تا نهایت رضایت برای کاربران باشد. این سایت انواع قالب‌ها را در زمینه‌های فروشگاهی، خبری، دانلودی، گردشگری و.. به حرفه‌ای ترین صورت طراحی می‌کند.

قالب وردپرس یا طراحی اختصاصی قالب؟

اگر می‌خواهید یک کار حرفه‌ای انجام دهید قطعا طراحی اختصاصی قالب را انتخاب کنید، چرا که یک شروع حرفه‌ای خواهید داشت و قطعا ظاهر سایت شما مهم‌ترین بخش جذب مشتری و دنبال کنندگان سایت شما خواهد بود.

اگر بودجه شما برای طراحی اختصاصی قالب وردپرس کم است می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده کنید و سایت خود را راه اندازی کنید این نوع انتخاب خوبی که دارد این است که مبلغ کمی هزینه می‌کنید، اما در طراحی قالب وردپرس به‌صورت اختصاصی تمام ذهنیت شما را طراح پیاده می‌کند و می‌توانید یک سایت خاص داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات