سامسونگ قابلیت‌‌های جدید و پیشرفته Bixby Vision را اعلام کرد

سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با به‌روزرسانی بیکسبی، قابلیت‌های جدیدی به بیکسبی ویژن اضافه خواهد کرد که طبق اعلام این شرکت فعلاً فقط برای گلکسی نوت ۱۰ در دسترس خواهند بود.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی تعداد محدودی از ویژگی‌هایی که بیکسبی دریافت خواهد کرد را فاش کرده است؛ بنابراین اگر به هوش مصنوعی علاقمند هستید، این قابلیت‌ها را از دست ندهید. اول‌ از همه، بیکسبی ویژن پیشرفته که به این دستیار هوشمند اضافه‌ شده است، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند هنگام حرکت کارهای بیشتری انجام دهند.

برای مثال، شما می‌توانید ببینید که یک لباس در تن چگونه به نظر می‌رسد؛ به این صورت که به‌سادگی با استفاده از دوربین گوشی موارد مشابه با لباسی که روبروی شما قرار دارد را جست‌وجو کنید.

علاوه ‌بر این، بیکسبی هم‌اکنون می‌تواند کل بخش‌های یک متن را ترجمه کند و یک پوستر معمولی فیلم را به یک تریلر فیلم واقعیت افزوده تبدیل کند. تمام این‌ها با بیکسبی ویژن پیشرفته امکان‌پذیر است. ترجمه‌ی زنده‌ی پیشرفته (Enhanced Live Translation)، قابلیت جدیدی است که به بیکسبی ویژن اجازه می‌دهد تا چندین خط از متنی را گرفته و آن‌ها را در محیط واقعیت افزوده، بدون گرفتن عکس، ترجمه کند. این قابلیت، هم‌زمان با ۵۴ زبان ورودی و ۱۰۴ زبان خروجی کار خواهد کرد تا بتوانید علائم و فهرست‌ها را در سراسر جهان بخوانید.

Picture Frame، به بیکسبی ویژن اجازه‌ی تبدیل پوستر فیلم‌ها به تریلر را می‌دهد. دوربین گوشی را جلوی پوسترها، بیلبوردها یا انواع دیگر تبلیغات بگیرید تا جزئیات موردنیاز خود را دریافت کنید. علاوه بر این، می‌توانید اطلاعاتی در مورد فیلم مانند نام بازیگران، رتبه‌بندی در بررسی‌ها و دید کلی در مورد موضوع فیلم را دریافت کنید.

 خبر بد اینکه، سامسونگ اعلام کرده، این قابلیت‌ها ابتدا روی گلکسی نوت ۱۰ در دسترس خواهد بود و در مورد سایر مدل‌ها حرفی به میان نیامده است.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات