با رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه در سراسر ایران از سایت مکانچی، با خیال آسوده سفر کنید

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
وقتی می‌شود در کمترین زمان و فقط با چند کلیک ساده، رزرو ویلا یا اقامتگاه امن و تمیز را انجام داد، چرا باید از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده کرد و مسیر سفر را با استرس برای پیدا کردن ویلا و اقامتگاه مناسب طی کرد؟!
تبلیغات

با کمک استارتاپ مکانچی که در زمینه رزرو ویلا و اقامتگاه در سراسر ایران فعالیتش را شروع کرده، دیگر نگران نباشید و با خیال راحت برنامه سفرتان را بریزید. کافی است به آدرس makanchi.com بروید و در صفحه اول سایت رزرواسیون مکانچی، شهر یا استان موردنظرتان را جست‌وجو کنید تا فهرستی از اقامتگاه‌های تأیید شده سایت به شما نمایش داده شود. از این طریق می‌توانید به راحتی رزرو ویلا، رزرو کلبه چوبی، رزرو بومگردی و حتی رزرو خانه روستایی در شهر یا روستای موردنظرتان را انجام دهید. در صفحه هر اقامتگاه می‌توانید جزئیات کامل مربوط به محل اقامت از قبیل امکانات، عکس‌ها، قیمت، لوکیشن و توضیحات را ببینید تا با توجه به شرایط هر اقامتگاه، برای رزرو آنلاین اقدام کنید.

چطور به مکانچی اعتماد کنیم؟

اعتماد به سایت مکانچی، شاید مهم‌ترین سوالی که برای کاربران هنگام رزرو آنلاین اقامتگاه ممکن است پیش بیاید؛ باید بدانید که فرایند رزرو روی سایت مکانچی به‌طور دقیق بررسی، طراحی و پیاده‌سازی شده تا هر کاربری با بدون مشکل رزرو را انجام داده یا حداقل مشکلات مواجه شود.

برای هر سوالی که به ذهن‌تان می‌رسد یک جواب منطقی در سایت مکانچی وجود دارد؛ مکانچی با گرفتن مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه فضای امن را برای انجام فرایند رزرو آنلاین اقامتگاه چه برای میهمانان و چه برای میزبانان فراهم کرده و با رایگان کردن عضویت در سایت، اولین قدم را برای اعتمادسازی برداشته است.

زمان رزرو ممکن است به این فکر کنید که چه تضمینی برای تحویل گرفتن اقامتگاه بعد از واریز وجه وجود دارد؟ یا ممکن است فکر کنید که به آدرس اقامتگاه در زمان رزرو بروید و صاحب اقامتگاه ویلا را به شما تحویل ندهد و سؤال های زیاد دیگری در ذهن داشته باشید. جواب اینجا است؛ هر ویلا و اقامتگاه روی سایت مکانچی، صفحه اختصاصی دارد که در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که شامل جزئیاتی مانند عکس، توضیحات، قیمت، امکانات، لوکیشن و... است. بعد از بررسی و ثبت درخواست رزروتان باید منتظر تأیید میزبان باشید؛ زمانی‌که میزبانتان درخواست شما را برای تاریخ موردنظر تأیید می‌کند به این معنی است که امکان رزرو ویلا یا اقامتگاه موردنظرتان وجود دارد و وارد مرحله دوم یعنی پرداخت وجه برای قطعی کردن رزرو می‌شوید؛ به محض پرداخت وجه، اطلاعات شما برای صاحب اقامتگاه ارسال می‌شود و رزرو به نام شما ثبت می‌گردد. از طرفی اطلاعات دقیق‌تر برای دسترسی به ویلا نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

سایت مکانچی

چرا مکانچی؟

ـ با رزرو از طریق سایت مکانچی می‌توانید قبل از هر سفر جواب این سؤال را می‌دانید که قرار است شب کجا بمانید.

ـ با جستجوی روی سایت مکانچی، می‌توانید از تجربه اقامت امن در بکرترین و خاص ترین مناطق ایران لذت ببرید.

 -بعد از پایان تاریخ سفر، میهمانان می‌توانند نظراتشان را راجع به اقامت روی سایت مکانچی ثبت کنند. بنابراین زمانی‌که تصمیم به رزرو آنلاین گرفتید، می‌توانید بازخورد مناسبی از نظرات دیگر مهمانان اقامتگاه و امتیاز میزبان را روی سایت ببینید و راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

- یکی از مهم‌ترین دلایلی که مکانچی را از سایرین متمایز می‌کند، داشتن تیم مشاور است که به‌عنوان یک دوست، تجربه‌های شخصی‌شان را در اختیار شما می‌گذارند تا در صورتی که منطقه‌ای را نمی‌شناسید راجع به آن اطلاعاتی کسب کنید و بتوانید با راهنمای مشاوران رزرو مناسب را انجام دهید. 

- از زمانی‌که درخواستتان را ثبت می‌کنید تا زمانی‌که به مقصد برسید و اقامتگاهتان را تحویل بگیرید، تیم پشتیبانی 24  ساعته مکانچی همسفر شما خواهد بود و هر جا و هر زمان که نیاز به کمک داشتید، روی کمک‌شان حساب کنید.

سایت مکانچی

میزبان شوید

اگر خانه ویلایی برای اجاره دارید، یا صاحب یک اقامتگاه بومگردی هستید؛ دیگر وقت آن رسیده تا روش‌های قدیمی جذب مسافر را کنار بگذارید و به کمک سایت مکانچی به‌صورت آنلاین با مسافران دوست‌داشتنی آشنا شوید و برای ایجاد فرصت شناخت اقامتگاه و منطقه اقامت‌تان به دیگران، قدمی بردارید. با کمک استارتاپ مکانچی می‌توانید از امکانات صنعت توریسم استفاده کنید تا ضمن کسب درآمد از طریق اجاره خانه یا ویلا، فرصتی هم برای اشتغال‌زایی در مناطق کمتر شناخته شده به وجود بیاورید.

کافی است روی سایت مکانچی به آدرس www.makanchi.com بروید و گزینه میزبان شوید را انتخاب کنید؛ فرم موردنظر را پر کنید و منتظر تماس همکاران مکانچی برای گرفتن اطلاعات تکمیلی باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات