اولین رندرهای منتسب به وان پلاس 8 فاش شدند

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای منتسب به وان پلاس 8 نشان می‌دهند که پرچمدار بعدی چینی‌ها قرار است در قسمت بالایی نمایشگر، به‌جای بریدگی میزبان حفره‌ای دایره‌ای‌شکل باشد.
تبلیغات

درحالی که فاصله‌ی زیادی از معرفی وان‌پلاس 7T نمی‌گذرد، اخبار مربوط به نسل بعدی گوشی‌ وان‌پلاس موسوم به وان‌پلاس ۸ (OnePlus 8) از همین حالا آغاز شده‌اند. در همین راستا ساعاتی پیش شاهد انتشار نخستین رندرهای منتسب به وان‌پلاس ۸ بودیم. 

رندرهای گوشی بعدی وان‌پلاس توسط دو رسانه‌ی CashKaro و OnLeaks فاش شده‌اند؛ این دو رسانه‌ ادعا می‌کنند که توانسته‌اند از طریق منابع‌شان در وان‌پلاس، ابعاد دقیق گوشی را در بیاورند. همچنین آن‌ها با استفاده از طراحی‌های اولیه‌ی وان‌پلاس ۸ توانسته‌اند رندرهای آن را خلق کنند.

وان پلاس 8 / OnePlus 8

بر اساس تصاویر جدید، ظاهرا وان‌پلاس می‌خواهد در نسل بعدی گوشی‌هایش با بریدگی بالای نمایشگر خداحافظی کند و طراحی دوربین سلفی را مورد بازنگری قرار دهد. این بار به‌جای بریدگی قطره‌ای، در بالای نمایشگر دستگاه شاهد یک حفره‌ی کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی خواهیم بود.

در پنل پشتی وان‌پلاس ۸ نیز شاهد تغییری مهم خواهیم بود. وان‌پلاس در پنل پشتی گوشی 7T از ماژول دوربین دایره‌ای شکل استفاده کرد، اما ظاهرا این طراحی در وان‌پلاس ۸ به یک بیضیِ کشیده تغییرشکل خواهد داد. همچنین اسپیکر بخش پایینی دستگاه نیز با تغییراتی مواجه شده و در مقایسه با وان‌پلاس 7T از لبه‌های صاف‌تری بهره‌مند است.

ظاهرا وان‌پلاس ۸ از ابعادی مشابه وان‌پلاس ۷ تی بهره می‌گیرد (۱۶۰/۹ در ۷۴/۴ در ۸/۱ میلی‌متر) و در بخش جلویی آن شاهد نمایشگری خمیده به قطر تقریبا ۶/۵ اینچ خواهیم بود. در کنار این موارد، CashKaro مدعی است که وان‌پلاس قصد دارد در نسل‌های بعدی گوشی‌های اندرویدی‌اش از فناوری شارژ بی‌سیم بهره بگیرد. 

وان پلاس 8 / OnePlus 8

در انتها یادآور می‌شویم که گفته‌های بالا از سوی دو رسانه‌ی CashKaro و OnLeaks مطرح شده‌اند و تا زمانی که وان‌پلاس به‌صورت رسمی در این زمینه اطلاعیه‌ای منتشر نکند، این خبر تنها در حد یک شایعه باقی می‌ماند. البته فراموش نکنید که OnLeaks سابقه‌ی بسیار خوبی در زمینه‌ی افشای اطلاعات گوشی‌های هوشمند و به‌خصوص رندرهای مربوط به آن‌ها دارد، بنابراین رندرهای منتسب به وان‌پلاس ۸ می‌توانند واقعا نشان‌دهنده‌ی طراحی نهایی گوشی باشند.

در انتها می‌توانید نظاره‌گر رندر ۳۶۰ درجه‌ی منتتسب به وان‌پلاس ۸ در کنار تصاویر مربوط به آن باشید:

وان پلاس 8 / OnePlus 8
وان پلاس 8 / OnePlus 8
وان پلاس 8 / OnePlus 8
وان پلاس 8 / OnePlus 8
وان پلاس 8 / OnePlus 8
وان پلاس 8 / OnePlus 8
وان پلاس 8 / OnePlus 8
وان پلاس 8 / OnePlus 8

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد این رندرها چیست؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات