شیائومی می نوت 10 با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی در صفحه‌ی توییتر رسمی‌اش از عرضه‌ی می نوت ۱۰ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خبر داده است. می نوت ۱۰ احتمالا همان می سی سی ۹ پرو خواهد بود که برای عرضه در بازارهای خارج از چین است.
تبلیغات

گوشی‌های خانواده‌ی می نوت شیائومی همواره در بین گوشی‌های پرچم‌دار حضور داشته‌ و از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره گرفته‌اند. به‌نظر می‌رسد چینی‌‌ها قصد دارند گوشی ویژه‌شان را که از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، با نام می نوت ۱۰ در خارج از بازار چین عرضه کنند. شیائومی پیش‌تر در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده بود قصد دارد ۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۴ آبان ۱۳۹۸) گوشی می سی سی ۹ پرو (Xiaomi Mi CC9 Pro) را با پنج دوربین رونمایی کند که ظاهرا دوربین اصلی‌اش از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌ببرد. در‌همین‌زمینه، ساعاتی پیش دستگاهی با شماره‌مدل M1910F4E در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات چین (TENAA) دیده شد تا برخی از مشخصات فنی‌اش فاش شود. براساس اطلاعات فاش‌شده، می سی سی ۹ پرو قرار است به باتری ۵،۱۷۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شود.

به‌نظر می‌رسد گوشی مذکور فقط در بازار چین با نام می سی سی ۹ پرو عرضه می‌شود. ساعاتی پیش، شیائومی پوستر جدیدی روی صفحه‌ی رسمی‌اش در فیسبوک منتشر و اعلام کرد: «می نوت ۱۰ با پنج دوربین در راه است». با درنظرگرفتن این توضیحات، می‌توانیم حدس بزنیم می نوت ۱۰ همان می سی‌ سی ۹ پرو، اما برای بازار‌های جهانی است.

شیائومی می نوت 10 / Xiaomi Mi Note 10

علاوه‌براین، شیائومی در توییتی جدید به‌صورت رسمی از کار روی می نوت ۱۰ خبر داده و گفته است این گوشی هوشمند از دوربینی با حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. چینی‌ها تأیید کرده‌اند دوربین می سی‌سی ۹ پرو (می نوت ۱۰) توانایی بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری و بزرگ‌نمایی هیبریدی ۱۰ برابری و بزرگ‌نمایی دیجیتالی ۵۰ برابری دارد. پنل پشتی می نوت ۱۰ افزون‌بر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، میزبان سه دوربین دیگر است: دوربین‌ اول مجهز به حسگر ۲۰ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض و دوربین دوم مجهز به لنز ماکرو و دوربین سوم مجهز به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو.

براساس اطلاعات جدید، شیائومی می سی‌ سی ۹ پرو یا همان می نوت ۱۰ در سه مدل با حافظه‌‌های رم متفاوت ۶ یا ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌های ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. ظاهرا شیائومی قصد دارد این گوشی را با رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی متفاوت روانه‌ی بازار کند تا افراد بتوانند بنا به بودجه‌شان مدل خاصی از می نوت ۱۰ را تهیه کنند. 

ظاهرا پردازنده‌ی مرکزی دستگاه از هسته‌هایی با فرکانس پردازشی ۲/۲ و ۱/۸ گیگاهرتز برخوردار است که احتمال می‌دهیم این پردازنده‌ اسنپدراگون ۷۳۰ جی کوالکام باشد. اسنپدراگون ۷۳۰ جی پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای است که دو هسته‌ی کرایو ۴۷۰ گولد (Kryo 470 Gold) با فرکانس ۲/۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی کرایو ۴۷۰ سیلور (Kryo 470 Silver) با فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز دارد. 

شیائومی می نوت 10 / Xiaomi Mi Note 10

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی هوشمند می نوت ۱۰ (می سی سی ۹ پرو) شیائومی چیست؟

قیمت گوشی و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات