اوپو رینو S احتمالا به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز می‌شود

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شایعه‌های اخیر می‌گویند که گوشی اوپو رینو S قرار است به دوربینی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شود و باتری آن از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی کند.
تبلیغات

گوشی‌های جدید خانواده‌ی رینو شرکت اوپو همواره مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی داشته‌اند و قیمت‌شان چندان بالا نبوده است. براساس اخبار منتشرشده ازسوی رسانه‌ی 91Mobiles به‌نقل از منابعی آگاه، اوپو قصد دارد به‌زودی مدل جدید گوشی‌های این خانواده را با نام اوپو رینو اس (Oppo Reno S) در بازار هند عرضه کند.

ظاهرا گوشی اوپو رینو S قرار است به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شود؛ در ضمن گفته می‌شود که این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی اختصاصی اوپو موسوم به VOOC 2.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد. گوشی موربحث در هفته‌ی اول ماه دسامبر ۲۰۱۹ (۱۰ تا ۱۷ آذر ۱۳۹۸) در بازار چین معرفی می‌شود و امکان تهیه‌ی آن از فروشگاه‌های آنلاین و همچنین به‌صورت حضوری وجود خواهد داشت.

در کنار موارد یادشده، رسانه‌ی 91Mobiles مدعی شده است که اوپو Reno S با قیمت بالای ۴۰ هزار روپیه (معادل بالای ۵۶۴ دلار آمریکا) روانه‌ی بازار خواهد شد. اوپو پیش‌تر مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی رینو ۱۰ ایکس زوم را با همین قیمت عرضه کرده است.

لوپو رینو / Oppo Reno

با درنظرگرفتن قیمت یادشده، احتمالا گوشی اوپو رینو S به سیستم-روی-چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام مجهز خواهد شد. اوپو ماه گذشته‌ی میلادی گوشی Reno Ace را با شارژ سریع ۶۵ واتی VOOC 2.0 معرفی کرد؛ با این حال عرضه‌ی گوشی موردبحث در حال حاضر تنها محدود به بازار چین است. رینو Ace در کنار شارژ ۶۵ واتی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس هم بهره می‌گیرد.

البته رینو Ace برخلاف شایعات منتسب به رینو S، از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. تاکنون جزئیات احتمالی مربوط به دیگر دوربین‌های پنل پشتی اوپو رینو S منتشر نشده‌اند. ناگفته نماند که اوپو رینو Ace در پنل پشتی‌اش همراه‌با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از دو دوربین دیگر با حسگرهای ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی به‌ترتیب با لنزهای تله و فوق عریض بهره‌مند است و در پنل جلویی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. با این اوصاف رینو S قرار است به‌غیر از دوربین، از سایر جوانب شباهت‌های زیادی به رینو Ace داشته باشد.

رینو ایس

اوپو رینو Ace

افزون بر این‌ها گفته می‌شود اوپو رینو S هنگام معرفی در ماه دسامبر به نخستین گوشی حاضر در بازار هند مبدل خواهد شد که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعاهای مطرح‌شده از سوی اوپو، فناوری شارژ سریع VOOC 2.0 می‌تواند درصد شارژ یک باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در عرض تقریبا ۱۰ دقیقه از صفر به ۵۰ برساند. در ضمن شارژ کامل باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از طریق این فناوری تنها ۲۷ دقیقه به‌طول می‌انجامد.

اوپو در ماه ژوئن امسال به‌صورت رسمی نخستین اعضای گوشی‌های خانواده‌ی رینو را در قالب دو گوشی Reno 10X Zoom و Reno معرفی کرد. به‌دنبال معرفی گوشی‌های موردبحث، شاهد معرفی محصولات دیگری از خانواده‌ی رینو در ماه دسامبر با نام‌های رینو ۲، رینو 2Z و رینو 2F بودیم. افزون بر این موارد، گوشی اوپو K5 را داریم که از دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، اما محصولی میان‌رده به‌شمار می‌آید و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ در کنار فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC 4.0 مجهز شده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت دراین‌زمینه چیست؟ تجربه‌ی کار با گوشی‌های اوپو را دارید؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی موبایل شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

*تصویر اصلی مقاله، مربوط به گوشی اوپو رینو 10X زوم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات