با گجت گیرنده و فرستنده بلوتوث صدا و کاربرد‌های آن آشنا شوید

پنج‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
ارتباط میان دستگاه‌های مختلف اهمیت زیادی دارد و با توجه به عدم پشتیبانی بلوتوث در بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی، گجت‌های برای اضافه کردن چنین قابلیتی، کاربردی زیادی خواهند داشت.
تبلیغات

بسیاری از دستگاه‌های دیجیتالی کنونی از درگاه ۳.۵ میلیمتری صدا پشتیبانی می‌کنند اما متاسفانه در بسیاری مواقع راه ارتباطی بلوتوث فراهم نشده است. اهمیت اتصال به بلوتوث جایی بیش‌ازپیش خود را نشان می‌دهد که می‌توان بدون دغدغه‌ی سیم و کابل، از هر گجتی به‌صورت بی‌سیم استفاده کرد. فرستنده بلوتوث، ترنسمیتر یا مولتی‌پوینت وسیله‌ای است که با ارسال سیگنال‌های صدا به‌صورت بی‌سیم آزادی عمل زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با فرستنده‌های بلوتوث می‌توانید هر دستگاه مجهز به درگاه ۳.۵ میلیمتری را تبدیل به نمونه‌ای با پشتیبانی از بلوتوث کنید. گجت های مختلف در این زمینه، قابلیت‌های متنوعی نیز دارند و جدا از تجهیز به درگاه ۳.۵ میلیمتری، درگاه‌های بیشتری نیز توسط این گیرنده و فرستنده‌ها پشتیبانی می‌شوند تا امکان ارسال و دریافت بی‌سیم صدا با هر دستگاهی در دسترس باشد.

در ادامه قصد داریم دو نمونه از گجت‌هایی را به شما معرفی کنیم که با وجود کاربری ساده، در بسیاری از شرایط می‌توانند بسیار راه‌گشاه و کاربردی باشند. همراه زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

فرستنده بلوتوث TX12 و TX11 همچنین هدفون بلوتوث استفاده شده در ویدئو توسط فروشگاه صدا استور در اختیار زومیت قرار گرفته است. نظر شما در مورد این دو گجت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات