نگاه نزدیک ویدئویی به تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 43XT725

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون هوشمند ۴۳ اینچ ایکس ویژن مدل 43XT725 با وضوح تصویر Full HD و قابلیت پخش صدای Dolby، ترکیبی جذاب از کیفیت مناسب صدا و تصویر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تبلیغات

مادیران در بازار لوازم کامپیوتری ایران به‌اندازه‌ی کافی شناخته شده است. یکی از اهداف این شرکت، عرضه‌ی تلویزیون‌هایی با قیمت‌های مناسب درمقایسه‌با رقبای خارجی است؛ در حال حاضر محصولات ایکس‌ویژن به یکی از انتخاب‌های اصلی افرادی تبدیل شده که به‌دنبال محصولی ارزان‌قیمت برای رفع نیازهایشان هستند. تلویزیون جدید این شرکت با نام 43XT725 اخیرا وارد بازار شده و خوشبختانه برای بررسی دراختیار زومیت قرار گرفته است.

قیمت اصلی‌ترین سلاح ایکس‌ویژن برای مقابله با رقبای توانمندش در بازار کشورمان است؛ 43XT725 تلویزیونی Full HD و سیستم‌عامل اندروید است. طراحی مناسب دستگاه در نگاه اول، توجه شما را جلب خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا قبل از بررسی تخصصی، نگاهی نزدیک به این تلویزیون داشته باشیم و متوجه شویم آیا این تلویزیون می‌تواند با نمونه‌های کره‌ای رقابت کند یا خیر.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

این تلویزیون با اشتراک یک ماهه‌ی رایگان فیلمیو و تا ۳۰ درصد تخفیف برای خرید اشتراک سالانه‌ی آن عرضه می‌شود. شما در مورد این تلویزیون چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات