پلتفرم گفتگوی آنلاین رایچت ابزاری برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری

تیم رایچت در سال ۱۳۹۶ کار خود را با ارائه پلتفرم گفتگوی آنلاین برای صاحبان کسب و کار آغاز کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گفتگوی آنلاین به‌عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند برای ارتباط با مشتریان است که با استفاده از آن شما می‌توانید در کسب و کار خود بدون محدودیت زمانی و مکانی در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز، در کنار مشتریان خود باشید و آنها را به مشتریان دائمی کسب و کار خود تبدیل کنید.

وقتی از افراد مختلف در داخل یک کسب‌و‌کار آنلاین درباره پشتیبانی سؤال می‌شود، می‌توان از هر کدام از آن‌ها پاسخ‌های متفاوتی را شنید؛ به‌طور مثال درآمد برای تیم فروش، ایجاد ارتباط مؤثر برای تیم بازاریابی و از همه جالب‌تر پاسخ صاحبان یک کسب‌و‌کار است که وقتی در این‌باره از آن‌ها سؤال می‌شود، این‌گونه جواب می‌دهند: پشتیبانی مشتری همه چیز یک کسب‌و‌کار آنلاین است.

در عصر حاضر که همه‌چیز این‌گونه با سرعت در حال تغییر است نمی‌توان از مشتریان انتظار داشت که ساعت‌ها در پشت خطوط تلفن منتظر بمانند زیرا مدت زمان پاسخ‌گویی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مشتریان برای برقراری ارتباط با یک کسب‌و‌کار است. اما پرسش اصلی که در اینجا مطرح می‌شود این است:

چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن‌ به سؤال‌های مشتریان پاسخ داد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر اولویت‌ها پشتیبانی سنتی مشتری جای خود را به پشتیبانی آنلاین داده است. پلتفرم گفتگوی آنلاین یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که به‌منظور پشتیبانی آنلاین برای سایت استفاده می‌شود. تیم پشتیبانی با استفاده از این ابزار، می‌تواند ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته فعال باشد.

برخی از مزایای استفاده از پلتفرم گفتگوی آنلاین:

  • با استفاده از چت آنلاین مشتریان دیگر مجبور نخواهند بود که همانند گذشته منتظر دریافت پاسخ‌های خود باشند، درنتیجه مکالمات و نرخ پاسخ‌گویی افزایش می‌یابد. همچنین نرخ از دست دادن مشتریان کاهش پیدا می‌کند زیرا با افزودن این کانال ارتباطی، می‌توان طیف وسیعی از مشتریان را تحت پوشش قرار داد.
  • میزان رضایت مشتریان افزایش می‌یابد.
  • بررسی عملکرد اپراتورهای پشتیبانی به‌آسانی انجام می‌شود.
  • هزینه‌های پشتیبانی برای صاحبان کسب‌و‌کار بسیار کمتر می‌شود چون دیگر نیازی به افزایش خطوط تلفنی و استخدام افراد جدید نیست.
  • میزان انتظار مشتریان بسیار کمتر می‌شود زیرا اپراتور پشتیبانی می‌تواند در صورت نیاز، کاربر جدید را به اپراتور دیگر منتقل کند.
  • ذخیره مکالمات موجب می‌شود که اپراتورهای پشتیبانی، اطلاعات بیشتری را درباره کاربران داشته باشند و در مکالمه‌های بعدی ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنند.
  • گفتگوی هم‌زمان با بیش از یک کاربر، موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود.
  • تعداد فروش‌های ناتمام کمتر می‌شود و در نتیجه میزان فروش افزایش پیدا می‌کند زیرا اپراتورهای پشتیبانی همیشه می‌توانند با استفاده از امکان هوشمندسازی پیام در کنار مشتریان خود باشند.

حال که با برخی از مزایای استفاده از این پلتفرم آشنا شدید، وقت آن رسیده که یک سرویس موفق ایرانی را برای شما معرفی کنیم. رایچت نام یک سامانه پشتیبانی آنلاین است که شما می‌توانید با نصب آن روی وب‌سایت خود در هر لحظه از شبانه‌روز و با کمترین هزینه همراه مشتریان خود باشید.

رایچت

ویژگی‌های پلتفرم گفتگوی آنلاین رایچت:

پکیج رایگان: شما می‌توانید پس از ثبت‌نام، به مدت ۱۴ روز از تمام امکانات رایچت به‌صورت رایگان استفاده کنید. این مدت فرصت خوبی برای شما خواهد بود که کسب‌و‌کار خود را با وجود این پلتفرم ارزیابی کنید.

ایجاد نامحدود سایت و اپراتور: شما تنها یک بار هزینه می‌کنید و بدون صرف هزینه اضافی به اکانت خود، وب‌سایت جدید یا اپراتور پشتیبانی اضافه می‌کنید.

اپلیکیشن اندروید، iOS و مک: شما می‌توانید رایچت را روی تلفن همراه خود نصب کنید و در هر لحظه از زمان و مکان، پاسخ‌گوی نیازهای مشتریان خود باشید.

اتصال به تلگرام: شما می‌توانید اکانت خود را به تلگرام وصل کنید و زمانی‌که در اپلیکیشن‌های رایچت آنلاین نیستید، پیا‌م‌ها را از طریق تلگرام دریافت کنید.

هوشمندسازی پیام: شما می‌توانید با استفاده از این امکان، آغازکننده مکالمه باشید و کاربر را برای گفت‌وگو دعوت کنید. از جمله مزایای ارسال پیام هوشمند، ارائه پیشنهادهای جذاب و تشویق مشتریان برای خرید است، به‌طور مثال پیشنهادی مبنی بر ارسال رایگان یا تخفیف در هزینه ارسال می‌تواند هیجان‌انگیز باشد، چراکه بررسی‌ها نشان می‌دهند برخی از افراد، فرایند خرید را به دلیل هزینه‌های بالای حمل‌و‌نقل رها می‌کنند.

یکی دیگر از مزایای ارسال پیام هوشمند این است که شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات کاربران در هنگام بازدید از میزان تأخیر آن‌ها در هر صفحه از وب‌سایت مطلع شوید و پیش از بیان سؤال یا مشکل از طرف آن‌ها، با ارسال یک پیام هوشمند پیش قدم و آغازکننده گفت‌وگو باشید. با این‌کار می‌توانید با پیشنهاد محصول بهتر مشتریان را دوباره به چرخه خرید بازگردانید و میزان فروش خود را  افزایش دهید.

شخصی‌سازی ابزارک: شکلکی که در قسمت پایین وب‌سایت گوشه سمت راست، ظاهر می‌شود قابلیت شخص‌سازی مطابق با رنگ سازمانی را دارا است.

آرشیو مکالمات و بررسی کارکرد اپراتورها: با استفاده از این امکان، شما می‌توانید به‌عنوان مدیر سایت، میزان کارکرد کارکنان بخش پشتیبانی را بررسی کنید.

مشاهده اطلاعات کاربران: تمامی اطلاعات بازدیدکنندگان از سایت شما ازجمله تعداد بازدید، موقعیت مکانی (کشور، استان، شهر)، آی‌پی، صفحه جاری و... از این طریق قابل دسترسی است.

جمع‌آوری دیتای مربوط به مشتریان: شما می‌توانید پیش از شروع گفت‌وگو، ایمیل یا شماره تماس از کاربر درخواست کنید. با این‌ کار می‌توانید دیتای مفید از مشتریان خود جمع‌آوری کنید و با استفاده از آ‌ن‌ها  استراتژی‌های جدیدی در راستای اهداف کسب‌و‌کار خود تدوین کنید.

پاسخ‌های آماده برای سؤال‌های پرتکرار: شما می‌توانید پاسخ سوالات پر تکرار مشتریان را در این بخش ذخیره کنید و در مواقع لزوم استفاده کنید.

امکان گزارش تحویل برای اپراتور‌های پشتیبانی: شما می‌توانید در اپلیکیشن تحت‌وب، ویندوز و مک دو حالت «درحال ارسال» و «ارسال شد» را برای هر پیام مشاهده کنید. علامت به مفهوم ارسال پیام به کاربر است.

شما می‌توانید با استفاده از رایچت تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید و آن‌ها راضی و خوشحال نگه دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به  آدرس وب سایت: raychat.io مراجعه کنید.

 

 

 

منبع رایچت

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید