نمایندگی نرم‌افزار CRM پیام گستر؛ سودآورترین شراکت

یک‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نرم‌افزار CRM یکی از برجسته‌ترین محصولات شرکتی به‌شمار می‌رود که مسلما اعطای نمایندگی آن فرصت بسیار مناسبی برای سود بیشتر و گسترش روابط تجاری فراهم می‌کند.
تبلیغات

بسیاری از مجامع پویا و درحال‌توسعه مانند پیام گستر مایل‌اند برای بزرگ‌ترشدن شبکه‌ی فروش و ایجاد موقعیت سودمند دوطرفه، از مزیت اعطای نمایندگی استفاده کنند؛ اما چرا نمایندگان فروش باید محصول نرم‌ افزار CRM پیام گستر را برای ارائه انتخاب کنند؟ پیش از هرچیز بهتر است کمی با نرم‌افزار سی آر ام پیام گستر و آنچه قرار است برای ارائه از خود به‌نمایش بگذارد، آشنا شوید:

دوایی به‌نام نرم‌افزار CRM برای درد چندین‌ساله‌ی کسب‌و‌کارها

چندین سال است سطح آگاهی صاحبان و مسئولان شرکت‌ها و کسب‌وکارها ازطریق رسیدن به پیروزی و سود افزایش یافته است. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند کیفیت کار مستقیمار روی نتیجه‌ی فعالیت‌هایشان تأثیر می‌گذارد؛ به‌همین‌دلیل، ترجیح می‌دهند سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت را انتخاب کنند، چه مستقیم و چه ازطریق نمایندگان فروش از برترین ابزارهای مدیریتی بهره ببرند. نرم‌افزار CRM پیام گستر به‌عنوان جامع‌ترین نرم‌افزار تجاری، در این عرصه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ زیرا از همه لحاظ مسئولیت مدیریت بخش‌های مختلف کسب‌وکار را برعهده می‌گیرد.

فروش نرم افزار crm

چگونه فروش نرم‌افزار CRM پیام گستر ازطریق نمایندگی سودآور است؟

CRM به‌معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است و نرم‌افزار سی آر ام پیام گستر با ۱۱ ابزار مختلف این مدیریت را اجرایی می‌کند. این ابزارها برای مدیریت ارتباط با مشتری، خرید‌و‌فروش، تبلیغات، خدمات پس‌از‌فروش، مرکز تماس، تجارت الکترونیک، سیستم مدیریت چرخه‌های کاری و سیستم اتوماسیون اداری طراحی شده‌اند. بنابراین، طیف گسترده‌ای از نیازهای جامع سازمان را نرم‌افزار سی آر ام پیام گستر برآورده می‌کند. نمایندگان فروش پیام گستر، به‌ویژه در استان‌های مهم، می‌توانند تمامی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ را به تکنولوژی فراگیر سی آر ام مجهز کنند.

یکی از مزیت‌های نرم‌افزار سی آر ام پیام گستر انطباق‌پذیری و قابلیت شخصی‌سازی نرم‌افزار به تناسب نیاز، نوع فعالیت، اندازه و راهکار موردنیاز است. بودجه‌ی اختصاص‌یافته در سازمان‌ها نیز برای خرید نرم‌افزار کاملا کاربردی متفاوت خواهد بود؛ ازاین‌رو، می‌توان گفت از دید نماینده‌ی فروش، محصولی مانند نرم‌افزار CRM که به بیشتر کسب‌وکارها تعمیم‌دادنی باشد، کاملا سودآور است.

تمام نرم‌افزارهای شرکتی مهم که بیشتر با موضوع فروش، حسابداری، مشتری‌مداری و نظم سازمانی عرضه می‌شوند، یک ویژگی مهم دارند: ارزش سرمایه‌ای فراوان. در‌واقع، فروش چنین نرم‌افزار مهم و ارزشمندی که هزینه اولیه‌اش هنگفت است؛ اما در درازمدت موجب کاهش هزینه‌های اضافی می‌شود، مسلما هم برای فروشنده یا نماینده و هم برای خریدار معامله‌ای بسیار عالی به‌شمار می‌رود.

با تمام مزیت‌هایی که پیام گستر برای نمایندگان فروش خود دارد، آموزش تخصصی CRM، مشاوره‌ی فروش و بازاریابی و به‌تبع آن، افزایش اعتبار در جوامع مختلف، بزرگ‌ترین ویژگی مثبت پیام گستر برای اخد نمایندگی CRM است. نمایندگان بدون سرمایه‌ی اولیه و با قرارگرفتن در مسیری هدایت‌شده بهتر از همیشه محصول کاملا ضروری شرکتی را می‌فروشند.

نمایندگی سی آر ام پیام گستر

فرصت اعطای نمایندگی نرم‌افزار CRM پیام گستر

مجموعه پیام گستر تکنولوژی نرم‌افزار سی آر ام را مختص یک شهر یا یک جامعه نمی‌داند. درواقع، فناوری یگانه‌ای که به رشد هر‌چه‌بیشتر کسب‌وکارها و رضایت هرچه‌تمام‌تر مشتریان ختم شود، برای همه در نظر دارد. بنابراین، تصمیم گرفته با اعطای نمایندگی محصول سی آر ام در شهرها و استان‌های مختلف، راه کسب سود را برای همه بازکند. برای اطلاع بیشتر از اخذ نمایندگی سی آر ام پیام گستر کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات