کدام‌یک از گوشی‌های اکسپریای سونی به‌روزرسانی اندروید 10 را دریافت می‌کنند؟

یک‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
DoCoMo، اپراتور تلفن‌همراه ژاپن، فهرست گوشی‌های اکسپریای سونی را منتشر کرد که قرار است به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کنند.
تبلیغات

اپراتور تلفن‌همراه ژاپن، DoCoMo، گوشی‌های هوشمند سونی را مشخص کرد که به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برایشان منتشر می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید برنامه‌‌ی سونی برای نسخه‌های جهانی دستگاه‌هایش ممکن است کمی متفاوت باشد؛ اما به‌نظر می‌رسد پرچم‌دارانی که از ابتدای سال ۲۰۱۸ و بعد از آن معرفی و به بازار عرضه شده‌اند، شامل این به‌روزرسانی شوند.

در فهرست DoCoMo، نام گوشی سونی اکسپریا Ace نیز دیده می‌شود که به‌صورت انحصاری همین اپراتور از آن پشتیبانی می‌کند و دراصل ازنظر مشخصات همان سونی اکسپریا XZ4 کامپکت است و در بازار ژاپن با این نام عرضه می‌شود. البته، این گوشی هوشمند به‌صورت گسترده در بازار عرضه نشده است. 

اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت سونی / Sony Xperia XZ2 Compact

شایان ذکر است در این فهرست، نام گوشی‌های سونی اکسپریا XZ1 و سونی اکسپریا XZ1 کامپکت دیده نمی‌شود که در اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی شده‌اند. این دو گوشی هوشمند با نسخه‌ی اندروید ۸ اوریو به بازار عرضه شدند و سپس به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید ۹ پای را دریافت کردند؛ ولی ظاهرا در فهرست دریافت به‌روزرسانی نسخه‌ی‌ اندروید ۱۰ قرار ندارند.

همچنین، نام سونی اکسپریا ۱۰ و سونی اکسپریا ۱۰ پلاس نیز در فهرست منتشرشده دیده نمی‌شود و DoCoM از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند؛ درنتیجه بدیهی است این اپراتور تلفن‌همراه نام این دو گوشی هوشمند را در فهرست خود وارد نکرده باشد. البته تنها درصورتی می‌توان درباره‌ی این دو گوشی هوشمند اظهارنظر قطعی کرد که سونی دریافت نسخه‌ی اندروید ۱۰ را برای آن‌ها تأیید کرده باشد.

آپدیت اندروید 10 برای گوشی های سونی

فهرست کامل گوشی‌های هوشمند اکسپریای سونی که به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل گوگل به‌روز می‌شوند، از این قرار است:

در فهرست منتشر DoCoMo، نام برخی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی سامسونگ نیز دیده می‌شود؛ هرچند کره‌ای‌ها پیش‌تر فهرست گوشی‌های دریافت‌کننده‌ی به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را منتشر کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات