نسل بعدی گلکسی فولد احتمالا در آوریل سال بعد معرفی شود

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود گلکسی فولد ۲ با نمایشگر بزرگ‌تر از نسل قبلی، در آوریل ۲۰۲۰ رونمایی شود.
تبلیغات

در گزارش جدید وب‌سایت The Bell‌، ادعا شده است سامسونگ برای عرضه‌ی نسل بعدی گوشی هوشمند گلکسی فولد در آوریل سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی می‌کند. براساس این گزارش، کره‌ای‌ها هم‌اکنون در حال تولید نسل جدید دستگاه تاشو خود با نام رمز Bloom‌ هستند. 

صرف‌نظر از این واقعیت که سامسونگ نخستین‌ نسل از گوشی تاشو خود را پس‌ از چندین‌بار تأخیر در بازار‌های محدودی عرضه کرد، به‌نظر نمی‌رسد تکرار چنین موضوعی را برای گلکسی فولد بعدی شاهد باشیم. طبق گفته‌ی منابع معتبر وابسته‌ به زنجیره‌ی تأمین گلکسی فولد ۲، این دستگاه یک‌ ماه پس‌ از عرضه‌ی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۱، در مارس ۲۰۲۰ برای فروش آماده خواهد شد.

با عرضه‌ی گلکسی فولد ۲، سامسونگ به‌دنبال این است سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را افزایش دهد. در‌حالی‌که انتظار می‌رود فروش گوشی‌های تاشو تا پایان امسال نهایتا به ۴۰۰ هزار واحد برسد، مؤسسه‌ی آماری کانترپوینت فروش ۳/۲ میلیون واحدی این دستگاه‌ها را در سال آینده و ۲۷/۱ میلیون واحدی را تا سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده است. 

طبق گزارش‌ها، نمایشگر گلکسی فولد بعدی یا ۶/۷ یا بزرگ‌تر ۸/۱ اینچ خواهد بود. آنچه از شنیده‌ها برمی‌آید، کره‌ای‌ها هنوز برای تصمیم‌گیری درباره‌ی اندازه‌ی صفحه‌نمایش گلکسی فولد ۲ بر سر دوراهی قرار دارند. ناگفته نماند پیش‌تر در گزارشی دیگر، اشاره شده بود که کره‌ای‌ها اندازه ۶/۷ اینچی را برای صفحه‌نمایش نسل بعدی دستگاه تاشو خود انتخاب کرده‌اند؛ بنابراین، هنوز نمی‌توان در‌این‌باره نظر قطعی داد.

آیا فکر می‌کنید دستگاه‌های تاشو پس از دوره‌ی شکوفایی اولیه، درنهایت از تب‌و‌تاب خواهند افتاد یا به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهند کرد؟ دیدگاه خود را درباره‌ی این موضوع با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات