گوگل قیمت و تاریخ عرضه پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال را اعلام کرد

سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
گوگل دقایقی پیش در جریان رویدادی از گوشی‌های جدید خانواده‌ی پیکسل رونمایی کرد؛ قیمت و زمان عرضه‌ی این محصولات را در ادامه خواهید خواند.
تبلیغات

گوگل به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی سیستم‌عامل محبوب اندروید هر ساله دو گوشی پیکسل را روانه‌ی بازار می‌کند؛ نیویورک امروز میزبان علاقه‌مندان دنیای فناوری بود تا با پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال دو گوشی جدید اهالی مانتین‌ویو آشنا شوند. به نظر می‌رسد همچون سال‌های گذشته، گوگل تمرکز ویژه‌ای روی بخش دوربین در این گوشی‌ها داشته است و برای نخستین بار شاهد دوربین دوگانه در پشت پیکسل‌ها هستیم. قابلیت جدید موشن سنس نیز طبق انتظار همراه‌با گوشی معرفی شد که کاربران را قارد می‌سازد تا با فرامین حرکتی و بدون لمس با گوشی تعامل داشته باشند. 

گوشی‌های گوگل پیکسل ۴  و پیسکل ۴ ایکس ال در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگاباتی با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه می‌شوند. قیمت گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال برای مدل‌های پایه به ترتیب ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار برای بازار آمریکا اعلام شده است؛ هر دو گوشی طبق اعلام گوگل از ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) در اختیار کاربران آمریکایی خواهند بود. مدل‌های ۱۲۸ گیگابایتی این دو گوشی نیز به ترتیب ۸۹۹ و ۹۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. عرضه‌ی این محصولات در بازار اروپا نیز با یک هفته تأخیر نسبت به آمریکا آغاز خواهد شد. کاربران کانادایی، استرالیایی و تایوانی نیز ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) قادر به خرید پیکسل‌های جدید هستند. 

مدل / بازار

پیکسل ۴ با حافظه ۶۴ گیگابایت

پیکسل ۴ با حافظه ۱۲۸ گیگابایت

پیکسل ۴ ایکس ال با حافظه ۶۴ گیگابایت

پیکسل ۴ ایکس ال با حافظه ۱۲۸ گیگابایت

زمان عرضه

آمریکا

۷۹۹ دلار

۸۹۹ دلار

۸۹۹ دلار

۹۹۹ دلار

۲۲ اکتبر

اروپا

۷۴۹ یورو

۸۴۹ یورو

۸۹۹ یورو

۸۹۹ یورو

۲۸ اکتبر

انگلستان

۶۶۹ پوند

۷۶۹ پوند

۸۲۹ پوند

۹۲۹ پوند

۲۸ اکتبر

کانادا

۹۹۹ دلار کانادا

۱۱۲۹ دلار کانادا

۱۱۲۹ دلار کانادا

۱۲۵۹ دلار کانادا

۲۱ اکتبر

نظر شما در مورد قیمت‌‌های این دو گوشی چیست؟ آیا عرضه نشدن در مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی یک ضعف برای پیسکل‌های جدید است؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات