پوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی پیکسل 4 گوگل [نسخه آفلاین اضافه شد]

سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل ساعت ۱۷:۳۰ امروز به‌وقت تهران در رویدادی اختصاصی گوشی‌های هوشمند پیکسل جدید را رونمایی خواهد کرد. زومیت این مراسم را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.
تبلیغات

تمام شایعات درباره‌ی گوگل پیکسل ۴ از زمانی آغاز شد که انتشار چند کدنام مرتبط با آن را شاهد بودیم. مدتی پیش، توسعه‌دهندگان اندرویدی دو کدنام جدید مربوط به محصولات گوگل را فاش کردند: Coral و Needlefish. ظاهرا این دو کدنام به گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال اشاره می‌کنند. به‌جرئت می‌توان گفت انتظار نمی‌رود راز مهمی درباره‌ی پیکسل ۴ ناگفته مانده باشد. این تلفن‌همراه احتمالا ازنظر افشای اطلاعات و مشخصات و تصاویر پیش از اعلام رسمی در تاریخ رکورددار است. انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید گوگل در دو اندازه معرفی شود. صفحه‌نمایش این تلفن‌همراه مانند همیشه از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز برخوردار است. پیکسل ۴ در سه رنگ مشکی و سفید و نارنجی به بازار عرضه و دوربین قدرتمند آن با لنزی ثانویه تقویت می‌شود. انتظار می‌رود این لنز ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی تله‌فوتو باشد. احتمالا این لنز قابلیت‌های ویژه‌ای برای گرفتن تصاویر بهتر در حال حرکت داشته و در عکاسی پرتره و عکاسی در شب پیشرفت کرده باشد.

در رویدادی که قرار است امروز برگزار شود، گوگل به‌احتمال فراوان بیشتر وقت را صرف توضیح درباره‌ی حسگرهایی خواهد کرد که در شکاف بالایی پیکسل ۴ قرار گرفته‌اند. در این بخش، کاربر با فناوری تشخیص چهره‌ای مواجه می‌شود که گوگل مدعی شده است بسیار سریع عمل خواهد کرد و بدون اینکه لازم باشد کاربر کاری انجام دهد، با تشخیص چهره‌ی او قفل گوشی را بازمی‌کند. به‌نظر می‌رسد این فناوری برای رقابت با فیس‌آیدی آیفون تعبیه شده است. گوگل می‌گوید این حسگرها از همه‌ی جهات می‌توانند چهره را تشخیص دهند.

نسخه آفلاین از رویداد به همراه تحلیل اضافه شد.

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات