اولین تصاویر کارت‌های گرافیک ZOTAC GeForce GTX 1660 SUPER دیده شدند

یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
انویدیا کار روی کارت‌های گرافیک جدید خود را به‌اتمام رسانده و حالا برای اولین‌بار انتشار تصاویری از دو نمونه‌ی سفارشی آن را شاهد هستیم.
تبلیغات

انویدیا این روزها مشغول آماده‌سازی خود برای عرضه‌ی دو کارت گرافیک جدید از سری میان‌رده و اقتصادی است. این کارت‌های گرافیک جدید رقیبی برای کارت‌های گرافیک تازه‌وارد RX 5500 شرکت AMD خواهند بود. کارت‌های گرافیک جدید با عناوین GTX 1650 Ti و GTX 1660 SUPER عرضه خواهند شد و به‌تازگی تصویری از دو مدل ZOTAC GeForce GTX 1660 SUPER منتشر شده است که حاوی اطلاعات جالبی است.

کارت گرافیک انویدیا

GTX 1660 SUPER انویدیا از حافظه‌ی GDDR6 به‌منظور افزایش پهنای باند بهره می‌برد که برای رقابت با مدل‌های جدید AMD، به‌حد کافی مناسب است. با کاهش قیمت حافظه‌ی GDDR6، منطقی خواهد بود انویدیا آن را برای کاهش قیمت و بهبود عملکرد، در محصول خود قرار دهد. این کارت‌های گرافیک ازطریق رابط هشت پین انرژی موردنیاز خود را تأمین می‌کنند؛ درنتیجه، می‌توان گفت بسیار کم‌مصرف خواهند بود. تصاویر دو کارت گرافیک ZOTAC GeForce GTX 1660 SUPER حاکی از آن است که آن‌ها از دو خنک‌کننده برخوردار هستند که هریک به دو فن مجهزند و یکی از آن‌ها، از خنک‌کننده اختصاصی Ice Storm 2.0 بهره می‌برد.

GeForce GTX 1660 SUPER از ۶ گیگابایت حافظه GDDR6 بهره می‌برد

تفاوت کارت‌های گرافیک GeForce GTX 1660 و GeForce GTX 1660 SUPER انویدیا در فرکانس و نوع تراشه حافظه‌ها است که باعث متفاوت‌بودن قیمتشان نیز خواهد شد. این تصاویر به ما می‌گویند GeForce GTX 1660 SUPER از ۶ گیگابایت حافظه GDDR6 و یک رابط ۱۹۲ بیتی بهره می‌برد. این در حالی است که کارت گرافیک GeForce GTX 1660 کنونی به حافظه‌های GDDR5 مجهز است. حال باید کمی منتظر بمانیم و نتیجه‌ی این رقابت را ماه آینده مشاهده کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات