MSI مانیتورهای جدیدی از سری Optix و Prestige معرفی کرد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ام‌سی‌آی تمرکز ویژه‌ای روی مانیتورهای حرفه‌ای و گیمینگ دارد؛ از این رو محصول جدید از سری Optix و Prestige را با خود به CES آورده است.
تبلیغات

MSI برندی آشنا برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری است و طیف وسیعی از سخت‌افزار را برای این قشر تولید و عرضه می‌کند. این شرکت در کنار معرفی لپ‌تاپ‌های جدید با پردازنده‌‌‌های گرافیکی RTX و کامپیوترهای سایز کوچک، دو مانیتور Optix MPG341CQR و Prestige PS341WU را نیز رونمایی کرده است. مانیتور Optix MPG341CQR از سری مانیتور گیمینگ ام‌اس‌آی است که به یک پنل VA خمیده با قطر ۳۴ اینچ مجهز شده است.

Optix MPG341CQR

پنل این مانیتور عریض است و رزولوشن آن به ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل می‌رسد. نرخ‌ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی و زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه‌ای MPG341CQR، آن را به گزینه‌ای ایده‌ال برای گیمرها مبدل کرده است. نواری رنگی زیبای زیر نمایشگر، بانجی ماوس و محل قرارگیری وب‌کم برای استریم از دیگر ویژگی‌های این مانیتور محسوب می‌شود؛ طبق اعلام MSI امکان اتصال برخی DSLR‌های کوچک نیز روی این مانیتور وجود دارد.

MSI برخی ویژگی‌های آزمایشی را به مانیتورهای گیمینگ خود خواهد آورد. زیر نمایشگر یک میکروفون و دوربین قرار گرفته است که مانیتور از آن برای انجام فرامین مربوط به هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست از کدام دستیار صوتی در این محصولات استفاده خواهد شد؛ به نظر می‌رسد کاربر به کمک این دستیار هوشمند قادر به تغییر تنظیمات نمایشگر خواهد بود. ۳ درگاه USB 3.1 نوع A، یک درگاه USB 3.1 نوع B، دیسپلی‌پورت و یک ورودی HDMI در این محصول به چشم می‌خورد. Optix MPG341CQR از ماه ژوئن یا ژوئیه با قیمت ۸۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

Prestige PS341WU

MSI محصول حرفه‌ای جدیدی از سری Prestige را نیز به وگاس آورده است؛ Prestige PS341WU مانیتوری ۳۴ اینچ با پنل Nano IPS است که نرخ‌به‌روزرسانی آن حداکثر به ۶۰ هرتز می‌رسد. رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و ۹۸ درصد پوشش فضای رنگی DCI-P3 ویژگی‌های منتشرشده از این مانیتور است. از نظر تنوع درگاه‌ها، این مانیتور مشابه برادر گیمینگ خود است؛ با این تفاوت که یک درگاه USB نوع C نیز در این مدل حرفه‌ای تعبیه شده است. قیمت مانیتور MSI برابر ۱۷۹۹ است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور گیمینگ سامسونگ، مانیتور ال‌ جی، مانیتور گیمینگ BenQ، مانیتور ایسوس، مانیتور HP، مانیتور دل و مانیتور ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات