لنوو 700 رونمایی شد؛ باریک‌ترین اسپیکر بلوتوثی دنیا

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لنوو شب گذشته در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2019 به‌صورت رسمی از باریک‌ترین اسپیکر بلوتوثی ساخته‌شده تا به‌امروز رونمایی کرد.
تبلیغات

لنوو در CES 2019 از یک اسپیکر بلوتوثی فوق‌قابل‌حمل به‌نام Lenovo 700 رونمایی کرد؛ محصولی که با داشتن تنها ۱۱ میلی‌متر ضخامت، باریک‌ترین اسپیکر بلوتوثی دنیا به‌شمار می‌آید. 

این محصول دارای بدنه‌ای آلومینیومی با طراحی مشبک جذابی است و در نوع خود بسیار جلب‌توجه می‌کند. لنوو مدعی است که این محصول به‌لطف بهره‌مندی از چهار اسپیکر مجزا، می‌تواند صداها را با کیفیت بسیار بالا و با جزئیات غنی به‌صورت ۳۶۰ درجه پخش کند. 

لنوو ۷۰۰ که به‌طور کامل با بلوتوث ۵ همگام‌سازی‌شده است،‌ از NFC و درگاه USB-C هم پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین دارای چندین فرمان لمسی است و برای مثال کاربر می‌تواند با لمس، صدا را متوقف کند. 

کم‌ضخامت‌ترین اسپیکر بلوتوثی دنیا با یک‌بار شارژ تا ۸ ساعت موسیقی پخش می‌کند؛ در ضمن این محصول از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و این یعنی میزان شارژ باتری آن طی مدت‌زمان دو ساعت از صفر به صد درصد می‌رسد. لنوو ۷۰۰ همچنین دارای گواهی IPX2 است.

عرضه‌ی لنوو ۷۰۰ (با نام کامل Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker) از ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین - اردیبهشت ۱۳۹۷) با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات