لپ‌تاپ لنوو یوگا S940 با حاشیه‌های فوق‌باریک، نمایشگر 4K و صدای دالبی اتموس معرفی شد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
مطالعه 4 دقیقه
لنوو با لپ‌تاپ جدید یوگا S940 را به حاشیه‌های فوق‌باریک، نمایشگر ۱۴ اینچی 4K مجهز کرده و وب‌کم آن را درون زائده‌ی بیرون از حاشیه‌ی بالایی جا داده است.
تبلیغات

پس از ایسوس و هواوی، حال نوبت به لنوو رسیده است تا حاشیه‌های نمایشگر را در لپ‌تاپ‌های بالارده‌ی خود باریک‌وباریک‌تر کند. در همین راستا چینی‌ها امروز در نمایشگاه CES 2019 لپ‌تاپ یوگا S940 را معرفی کردند.

Lenovo Yoga S940

اولترابوک جدید لنوو اکنون از نمایشگری با نسبت تصویر به بدنه‌ی ۹۰ درصدی، نخستین لپ‌تاپی است که با پوشش شیشه‌ای آن دور تا دور نمایشگر را فرا گرفته است؛ مشابه این نمونه را می‌توان در گوشی‌های هوشمندی با محافظ شیشه‌ای 2.5D جست‌وجو کرد که در آن‌ها لبه‌های انحنادار شیشه، اطراف صفحه‌نمایش را فرا می‌گیرد.

Lenovo Yoga S940

در حالی که برخی از شرکت‌های تولیدکننده، مانند هواوی در حال پذیرش نسبت تصویر ۳:۲ هستند، لنوو اولترابوک یوگا S940 را با نسبت تصویر مرسوم ۱۶:۹ تولید کرده است؛ اما در عوض برخی از مشکلات میت‌بوک ایکس پرو در آن مشاهده نمی‌شود. به‌عنوان مثال وب‌کم درون زائده‌ی در بالای نمایشگر جای دارد و به‌لطف وجود ماژول مادون‌قرمز، از ویندوز هِلو نیز پشتیبانی می‌کند. زبانه‌ی یادشده نقش دستگیره‌ای برای باز کردن درب لپ‌تاپ را نیز بر عهده دارد.

از جمله‌ی مهم‌ترین ویژگی‌های Yoga S940 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشش شیشه‌ای نمایشگر با انحنا در سمت چپ و راست
  • مجموعه‌ی Smart Assist لنوو با پشتیبانی از ویندوز هلو، کورتانا، الکسا،‌ محوشدگی پس‌زمینه در تماس‌های ویدیویی و تعقیب‌کننده‌ی حرکت چشم
  • بدنه‌ی آلومینیومی ۱.۱۹ کیلوگرمی
  • نسبت تصویر به بدنه‌ی ۹۰ درصدی و حاشیه‌های فوق‌باریک نمایشگر (۵.۴ میلی‌متر حاشیه‌ی بالا، ۴.۲ میلی‌متر حاشیه‌های کناری و ۸.۶۵ میلی‌متر حاشیه‌ی پایین)
Lenovo Yoga S940

مهندسان لنوو نهایت استفاده را از زائده‌ی وب‌کم داشته‌اند. دوربین هوشمند یوگا S940 به‌صورت نرم‌افزاری می‌تواند حضور کاربر را تشخیص دهد و در صورت نبود او، لپ‌تاپ را به‌صورت خودکار قفل کند یا می‌تواند پس‌زمینه را در تماس‌های ویدیویی محو کند. این دوربین قابلیت تعقیب حرکت چشم‌های کاربر را نیز دارد.

یوگا S940 را می‌توان در بالاترین حالت با نمایشگر ۱۴ اینچی 4K خریداری کرد، این نسخه، روشنایی ۴۰۰ نیت را ارئه می‌دهد و از دالبی ویژن نیز برای نمایش محتوای HDR پشتیبانی می‌کند. اسپیکرهای این لپ‌تاپ گران‌قیمت در کناره‌های کیبورد جای دارند و به‌لطف دالبی اتموس، صدای رسا و شفافی را ارائه می‌دهند.

Lenovo Yoga S940

از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر یوگا S940 می‌توان به جدیدترین پردازنده‌های نسل هشتمی و ۱۵ واتی اینتل، حافظه‌ی رم بالغ بر ۱۶ گیگابایت از نوع DDR3 و یک ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe اشاره کرد. با توجه به‌ضخامت ۱۲.۲ میلی‌متری لپ‌تاپ، محصول جدید چینی‌ها تنها از سه پورت USB-C استفاده می‌کند که دو مورد از آن‌ها تاندربولت ۳ چهارکاناله است.

Lenovo Yoga S940
Lenovo Yoga S940

یوگا S940 از ماه می ۲۰۱۹ و با قیمت پایه‌ی ۱۵۰۰ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد.  در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن‌ها در بخش لپ‌تاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات