اسپیکر قدرتمند GTK-PG10 سونی در CES 2019 رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2019 اسپیکر سونی GTK-PG10 رونمایی شد که به‌طور ویژه برای برگزاری مهمانی تولید شده است و قدرت بالایی دارد.
تبلیغات

سونی پیشتر در حوزه‌ی اسپیکرهای مخصوص جشن‌ومراسم ورود کرده و محصولات بزرگِ بلوتوثی مجهز به سیستم نورپردازی و افکت‌های صوتی مبتنی بر حرکت را رونمایی کرده است. اما این شرکت به همین بسنده نکرده و محصول جدیدی را که شاید بتوان تا این لحظه از آن به‌عنوان عجیب‌ترین گجت نمایشگاه CES 2019 یاد کرد، معرفی کرده است.

بر این اساس، سونی ساعاتی پیش از اسپیکر GTK-PG10 رونمایی کرد؛ این شرکت ظاهرا قصد دارد با این اسپیکر ویژه توجه‌ها را به‌سمت خود جلب کند. اجازه ندهید نام عجیب این اسپیکر گول‌تان بزند؛ محصول جدید سونی بسیار قدرتمند است و ویژگی‌های جذاب زیادی دارد.

اسپیکر GTK-PG10 سونی / Sony

اسپیکر جدید ۲۵۰ دلاری سونی دارای یک حالت ویژه به‌منظور برگزاری مهمانی در فضای خارجی است؛ اما این ویژگی چه کاربردی دارد و چه تاثیری روی کیفیت صدا می‌گذارد؟ سونی در این رابطه می‌گوید: «پردازنده‌ی سیگنال دیجیتالی این دستگاه می‌تواند به‌صورت خودکار تنظیمات صدا را با شرایط فضایی که در آن قرار گرفته، تطبیق دهد تا عملکرد GTK-PG10 بهنیه‌تر از قبل شود.» اسپیکر جدید سونی دارای باتری قابل‌شارژ است که می‌تواند تا ۱۳ ساعت موسیقی پخش کند.

این اسپیکر دارای طراحی مکعب‌شکل است و در قسمت بالایی از دو پنل ویژه بهره می‌برد. این دو پنل با بهره‌مندی از نوعی طراحی ویژه، توانایی تقویت میزان پخش صدا را برای مهمانی‌های بیرون از خانه دارد. این پنل‌ها حتی کیفیت پخش صدا را نیز تاحدی بهبود می‌بخشند و می‌توان چهار لیوان نوشیدنی را نیز روی آن‌ها قرار داد. به‌علاوه، اسپیکر جدید سونی ضدآب است و این یعنی اگر نوشیدنی روی آن‌ بریزد، مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

اسپیکر GTK-PG10 سونی / Sony

این اسپیکر از رادیو FM، بلوتوث، اتصال USB و ورودی AUX پشتیبانی می‌کند. در این اسپیکر، دکمه‌هایی ویژه برای قابلیت Mega Bass که مخصوص سونی است، قرار داده شده که می‌تواند لذت شنیدن موسیقی را بهبود بخشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات