پاناسونیک از تلویزیون اولد GZ2000 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
پرچم‌دار جدید تلویزیون‌های پاناسونیک، به اعتقاد مدیران این شرکت برترین نمونه‌ی ساخته شده در صنعت نمایشگرها است.
تبلیغات

پاناسونیک در خلال کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2019، پرچم‌دار جدید تلویزیون‌های خود با نام GZ2000 را معرفی کرد. مایکل موسکوویتز، مدیر بخش کانادا پاناسونیک، از تلویزیون جدید OLED و 4K این شرکت به‌عنوان بهترین نمایشگر تولید شده یاد کرد و آن را محصولی ایدئال برای عکاسان دانست.

پیشرفته‌ترین پنل اولد ساخته شده در پاناسونیک، اکنون قابلیت نمایش محتوای ثبت شده با دوربین‌های جدید فول‌فریم این شرکت را دارد. به گفته‌ی مدیران این شرکت، تلویزیون اولد GZ2000 با کمک متخصصان فعال در هالیوود توسعه یافته است و برترین کارشناسان این حوزه نیز به بررسی و نقد آن پرداخته‌اند تا پاناسونیک با رفع مشکلات، محصولی بی‌نقص تولید کرده باشد. پاناسونیک پیش از این نیز سابقه‌ی همکاری با استودیو‌های فیلم‌سازی هالیوود را برای توسعه‌ی تلویزیون و نمایشگر‌هایی بی‌نقص با دقت رنگ بسیار بالا را دارد.

تصاویر HLG جدید دوربین‌های لومیکس S1 و S1R، به‌طور کامل توسط تلویزیون اولد جدید پاناسونیک پشتیبانی و نمایش داده می‌شوند تا عکاسان حرفه‌ای قادر به مشاهده‌ی کامل جزئیات و سایر المان‌های تصاویر ثبت شده‌ی خود باشند.

تلویزیون اولد GZ2000 پاناسونیک قطعاً همانند نمونه‌های پیشین این شرکت قیمتی بالا خواهد داشت و مناسب مصارف حرفه‌ای و استودیویی خواهد بود. پاناسونیک هنوز جزئیات زیادی در خصوص مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه به بازار تلویزیون جدید خود منتشر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات