تی سی ال از تلویزیون ۷۵ اینچی 4K Roku TV سری ۶ رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
Roku TVL تی سی ال در جریان CES 2019 از جدیدترین تلویزیون سری ۶ 4K HDR Roku TV با نمایشگر ۷۵ اینچی رونمایی کرد که از فناوری دالبی ویژن و HDR 10 پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

تی‌سی‌اِل سال گذشته در جریان برگزاری CES 2018 سری ۶ تلویزیون‌های خود را رونمایی کرد. پس از آنکه تلویزیون‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی 4K HDR Roku TV توسط این کمپانی سال گذشته راهی بازار شده و نظر مثبت منتقدان را برانگیختند، حال تی‌سی‌ال نسخه‌ی ۷۵ اینچی از تلویزیون خود را در جریان CES 2019 رونمایی کرد. این تلویزیون جدید از امروز قابل خرید بوده و طی چند هفته‌ی آینده راهی بازارخواهد شد. همچون سایر نسخه‌های تلویزیون‌های سری ۶ تی‌سی‌اِل، این محصول نیز از فناوری‌هایی نظیر دالبی ویژن و HDR 10 پشتیبانی می‌کند.

از جمله‌ی ویژگی‌های تلویزیون ۷۵ اینچی سری ۶ تی‌سی‌ال باید به بهره‌گیری از ۱۶۰ ناحیه‌ی موسوم به Local Dimming اشاره کرد که در مقیسه با ۹۵ نقطه در نسخه‌ی ۵۵ اینچی و ۱۲۰ نقطه در نسخه‌ی ۶۵ اینچی بیشتر ست. افزایش ناحیه‌های Local Dimming خبر خوبی است، چراک این نواحی به ال‌ای‌دی تعبیه شده در پشت پنل LCD این امکان را می‌دهد تا تصاویر سیاه را به شکل بهتری نمایش داده و درنتیجه کنتراست تصویر بالایی داشته باشد.

شاید بتوان بزرگ‌ترین مزیت تلویزیون‌های سری ۶ تی‌سی‌ال را قیمت بسیار خوب آن عنوان کرد. به جرات می‌توان برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلاری برای تلویزیون‌های 4K‌ این سری را بسیار مناسب خواند. تی‌سی‌ال عنوان کرده که قیمت نسخه‌ی ۷۵ اینچی تلویزیون جدیدش کمتر از ۱٫۸۰۰ دلار خواهد بود.

تی‌سی‌ال به این نکته اشاره کرده که تقاضا برای تلویزیون‌هایی با نمایشگر بزرگ در سال‌های اخیر افزایش یافته و از این‌رو شاهد تلویزیون‌هایی با سایز بزرگ در CES 2019 هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات