Vivoactive 3 Music، نخستین ساعت هوشمند LTE گارمین معرفی شد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
گارمین در جریان CES 2019، ساعت جدیدش مبتنی بر شبکه‌ی LTE اپراتور ورایزن را معرفی کرد.
تبلیغات

گارمین Vivoactive 3 Music، نخستین ساعت هوشمند مجهز به GPS و LTE خود را در 2019 CES معرفی کرده است. ورایزن از این ساعت برای اتصال به شبکه پشتیبانی می‌کند و کاربر بدون نیاز به موبایل و به‌صورت مستقل قادر خواهد بود به موسیقی گوش دهد و با آن پیام دهد. خاطرنشان می‌کنیم تراشه‌ی ALT1210 LTE استفاده‌شده در این ساعت فقط می‌تواند پیام ارسال و دریافت کند و از تماس صوتی در آن خبری نیست. گارمین مدعی است ساعت جدید این شرکت در حالت عادی بدون فعال‌بودن قابلیت‌هایی مثل GPS و LTE و پخش موسیقی، ۵ روز شارژدهی خواهد کرد. در حالت فعال‌بودن تمام قابلیت‌ها و گوش دادن به موسیقی، تنها ۴ ساعت شارژدهی را باید از این ساعت انتظار داشت.

نمایشگر ۱.۲ اینچی و دایره‌ای این ساعت رزولوشنی معادل ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل دارد و از نوع MIP انتخاب شده است. بدنه‌‌ی این ساعت از جنس پلیمر ساخته شده و گارمین از بندهای سیلیکونی در آن استفاده کرده است. خوشبختانه شیشه‌ی روی نمایشگر از نوع گوریلا گلس ۳ و مقاومت دستگاه دربرابر نفوذ آب نیز ستودنی است. Vivoactive 3 Music تحمل فشار آب ۵ اتمسفر را دارد و می‌توان به‌راحتی با آن شنا کرد. گارمین هنوز قیمتی برای ساعت جدیدش اعلام نکرده؛ با‌این‌حال زمان عرضه‌ی آن سه‌ماه‌‌ی نخست سال جاری میلادی خواهد بود.

Vivoactive 3 Music

این ساعت هوشمند به قابلیتی برای آگاه‌سازی مخاطبان درصورت بُروز حادثه‌ای مانند افتادن و ضربه مجهز شده است. وقتی کاربر هنگام ورزش احساس ناخوشایندی داشته باشد، تنها با فشاردادن کلید ساعت برای ۵ ثانیه دیگران را از محل دقیقش آگاه می‌کند. این ساعت همچنین به قابلیت LiveTrack برای اشتراک‌گذاری محل فرد با خانواده و دوستان مجهز شده است. کاربران Vivoactive 3 Music هنوز نمی‌توانند به استریم موسیقی ازطریق سرویس‌هایی مانند اسپاتیفای دسترسی داشته باشند و فقط می‌توان از موسیقی‌های دانلودشده‌ی آن‌ها استفاده کرد. این ساعت جدید گارمین به حسگرهای مختلفی برای پایش سلامتی و ورزش مجهز شده است. حسگر ضربان قلب و NFC و شتاب‌سنج، تنها تعدادی از حسگرهای به‌کاررفته در این ساعت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات