اچ پی از کروم بوک 14 و کروم بوک x360 14 G1 در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی شب گذشته در جریان نمایشگاه CES 2019 دو کروم‌بوک جدید معرفی کرد؛ یکی کروم‌بوک 14 به‌عنوان لپ‌تاپی اقتصادی و دیگری x360 14 G1 با سخت‌افزار قوی‌تر.
تبلیغات

کروم‌بوک ۱۴ اچ‌پی شب گذشته به‌عنوان نخستین کروم‌بوک مجهز به پردازنده‌ی AMD (سری A4 یا A6) با گرافیک مجتمع رادئون R4 یا R5 در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. 

کروم‌بوک‌ها که در واقع لپ‌تاپ‌های مجهز به سیستم‌عامل Chrome OS هستند، در حال حاضر یکی از بازارهای درحال‌رشد بازار رایانه‌های شخصی به‌شمار می‌آیند و رفته‌رفته توجه شرکت‌های مختلف را به‌خود جلب می‌کنند.

کروم‌بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌ی AMD (نظیر همین محصول اچ‌پی یا محصول جدید ایسر) بسته‌به نحوه‌ی عملکرد کلی‌شان، می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای آن‌هایی باشند که تمایلی به خرج هزینه‌ی زیاد برای رایانه‌های شخصی ندارند. این دسته لپ‌تاپ‌ها همواره به‌دلیل قیمت پایین‌شان شهره بوده‌اند و از همین‌رو، غالبا توجه دانش‌آموزان و دانشجویان را به‌خود جلب می‌کنند.

کروم بوک 14 اچ پی / HP Chromebook 14
کروم بوک 14 اچ پی / HP Chromebook 14
کروم بوک 14 اچ پی / HP Chromebook 14
کروم بوک 14 اچ پی / HP Chromebook 14

کروم‌بوک ۱۴ اچ‌پی

HP Chromebook 14 در کنار داشتن پردازنده‌ی ساخت AMD، به نمایشگر ۱۴اینچ با وضوح ۱۳۶۶x۷۶۸ پیکسل مجهز شده است و از ۴گیگابایت رم در کنار ۳۲گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌گیرد. این لپ‌تاپ به‌طور کامل از اپلیکیشن‌های اندرویدی فروشگاه بزرگ گوگل پلی پشتیبانی می‌کند. اگر ۳۲گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای شما کافی نیست، می‌توانید به‌سادگی از طریق کارت میکرو SD، حافظه‌ی این لپ‌تاپ را گسترش دهید.

کروم‌بوک ۱۴ اچ‌پی که تاریخ عرضه‌ی آن برای ژانویه‌ی ۲۰۱۹ (دی-بهمن ۱۳۹۷) تعیین شده است، قیمت پایه‌ی ۲۶۹دلاری دارد. اچ‌پی در کنار این لپ‌تاپ، از یک کروم‌بوک تبدیل‌پذیر پریمیوم برای استفاده‌های سازمانی نیز رونمایی کرده است. 

کروم بوک x360 14 G1 اچ پی
کروم بوک x360 14 G1 اچ پی
کروم بوک x360 14 G1 اچ پی
کروم بوک x360 14 G1 اچ پی

کروم‌بوک x360 14 G1 اچ‌پی

این کروم‌بوک که x360 14 G1 نام دارد، به پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i7 اینتل در کنار ۱۶گیگابایت رم و ۶۴گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است و از نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی با وضوح ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. 

 در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن‌ها در بخش لپ‌تاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات