ظرفیت باتری گلکسی S10 لایت سامسونگ افشا شد

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا تصویری که احتمالا به باتری گلکسی S10 لایت سامسونگ مربوط می‌شود و ظرفیت آن را افشا می‌کند، در فضای مجازی منتشر شده است.
تبلیغات

گلکسی اس ۱۰ به‌عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ سامسونگ، یکی از موردانتظارترین گوشی‌های امسال است و به‌صورت رسمی طی چند ماه آینده، از آن پرده‌برداری می‌شود. طبق گزارش‌های اخیر، سامسونگ قصد دارد مدل‌های متعددی را از این گوشی روانه‌ی بازار کند که یکی از آن‌ها، مدل لایت با مشخصات فنی ضعیف‌تر نسبت به بقیه‌ی مدل‌ها خواهد بود.

ساعاتی پیش تصویر یک باتری که احتمالا به Samsung Galaxy S10 Lite مربوط می‌شود، توسط آژانس اعطای گواهی در کشور کره‌ی جنوبی، منتشر شد. این تصویر به‌وضوح ظرفیت باتری مدل ضعیف گلکسی اس ۱۰ را برای‌مان برملا می‌کند.

باتری گلکسی اس 10 لایت سامسونگ / Samsung Galaxy S10 Lite Battery

تصویر غیررسمی منتسب به باتری گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ

همان‌طور که در تصویر بالا می‌توانید ببینید، ظاهرا گلکسی اس ۱۰ لایت قرار است به یک باتری با ظرفیت ۳٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شود. مدل‌های قوی‌تر پرچمدار آینده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ معمولی و البته مدل پلاس، بی‌شک دارای ظرفیت باتری بیشتری خواهند بود.

اگر تمایل دارید که از جدیدترین قیمت گوشی موبایل مطلع شوید و محصولات برندهای مختلف را با یکدیگر به‌شکلی دقیق مقایسه کنید، به بانک محصولات زومیت سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات