ردمی 7 یا ردمی پرو 2 شیائومی امروز معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی رویدادی را برای امروز تدارک دیده است که احتمالا در آن از گوشی هوشمند ردمی 7 یا ردمی پرو 2 رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد سال ۲۰۱۹ را با اخبار خوب آغاز کند. نخستین رویداد معرفی این شرکت قرار است امروز برگزار شود. چینی‌ها به‌موجب تیزری اعلام کرده‌اند که در تاریخ ۳ ژانویه (۱۳ دی‌ماه) طی رویدادی، گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کنند. تیزر منتشرشده، وعده می‌دهد که باید منتظر اتفاقات خوبی در رویداد شیائومی باشیم. به‌نظر شما گوشی شیائومی چه خواهد بود؟

در اخبار قبلی گفته شده بود که شیائومی ردمی پرو ۲ ممکن است با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شود. همچنین در خبر دیگری گفته شده بود که ردمی ۷ شیائومی تاییدیه‌ی سازمان تنظیم مقررات TENAA را دریافت کرده و آماده‌ی معرفی است. همچنین Redmi Go شیائومی نخستین گوشی این شرکت با Android Go خواهد بود که البته محصول چندان هیجان‌انگیزی نیست، ضمن اینکه معرفی می ۹ یا می میکس ۴ دور از ذهن به‌نظر می‌رسد. باتوجه به آنچه گفته شد، احتمال دارد شیائومی گوشی ردمی ۷ را در این رویداد معرفی کند.

آبان‌ماه سال ۱۳۹۵، ردمی ۴ شیائومی با صفحه‌نمایش ۵ اینچی Full HD و قیمت پایه ۱۰۵ دلار معرفی شد. سپس در آذرماه ۱۳۹۶، شیائومی از ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس با قیمت ۱۲۰ و ۱۵۰ دلاری رونمایی کرد و در اواسط سال ۲۰۱۸ نیز ردمی ۶ از راه رسید. براساس همین الگو، انتظار می‌رود در این رویداد ردمی ۷ معرفی شود. البته ممکن است این گمانه‌زنی اشتباه باشد و شاهد معرفی ردمی پرو ۲ باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات