هواوی از Y5 لایت 2018، دومین گوشی اندروید گو رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
هواوی امروز در پاکستان از هواوی Y5 لایت رونمایی کرد. این گوشی ۱۱۳ دلاری دومین گوشی هواوی تحت پروژه‌ی اندروید Go محسوب می‌شود.
تبلیغات

هواوی به فاصله‌ی یک روز پس از معرفی هواوی وای 7 مدل ۲۰۱۹، از دومین گوشی اندروید گو خود با نام هواوی Y5 لایت ۲۰۱۸ رونمایی کرد. هواوی Y5 لایت ۲۰۱۸ که با توجه به امکانات محدود آن یک گوشی پایین‌رده محسوب می‌شود، تجربه‌ی اندروید را با هزینه‌ای بسیار اندک به کاربران عرضه می‌کند.

هواوی Y5 لایت ۲۰۱۸ نمایشگری ۵.۴۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است که برعکس دوربین سلفی آن دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. دوربین سلفی هواوی Y5 لایت ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و فوکوس ثابت است.

هواوی Y5 لایت 2019

هواوی برای این گوشی پایین‌رده یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته است و تراشه‌ی چهارهسته‌ای مدیاتک MT6739 وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را در این گوشی برعهده دارد. این گوشی هواوی که در پاکستان عرضه شده است یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ معمولی را در خود جای داده است و نسخه‌ی اندروید آن ۸.۱ اوریو Go Edition است.

کاربران در پاکستان می‌توانند هواوی Y5 لایت را در دو رنگ آبی و مشکی با قیمتی برابر با حدودا ۱۱۳ دلار تهیه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات