اوپو روزنه نمایشگر را درون آیکون اپلیکیشن دوربین پنهان می‌کند

دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی اوپو در حال ساخت صفحه نمایشی با روزنه‌ی دوربین است که ایده‌ی جالبی در آن به کار رفته است؛ اوپو آیکن اپلیکیشن دوربین را روی روزنه دوربین قرار داده است.
تبلیغات

ایده‌ی استفاده از دوربین‌های داخل صفحه‌ی نمایش در اواخر سال ۲۰۱۸ باب شد و به نظر می‌رسد این ایده در سال ۲۰۱۹ به‌سرعت در حال رشد است. شرکت اوپو به‌جای پنهان کردن دوربین در بدنه به‌صورت PopUP یا استفاده از سازوکار کشویی برای استفاده از دوربین سلفی مانند برخی از شرکت‌ها، تصمیم گرفته است که ایده‌ی استفاده از روزنه در نمایشگر را پخته‌تر و بهتر از پیش کند. این شرکت به‌تازگی اختراعی داشته است که روزنه دوربین را به‌عنوان بخشی از اینترفیس آیکن اپلیکیشن دوربین قرار می‌دهد. باتوجه‌به ثبت اختراع در دفتر جهانی حقوق مالکیت معنوی (WIPO)، روزنه کوچک دوربین بخشی از رابط کاربری آیکن برنامه خواهد بود.

Oppo selfie Camera

با نگاهی به تصاویر، دوربین سلفی می‌تواند در گوشه سمت چپ بالا یا کمی به سمت مرکز قرار بگیرد. در هر دو مورد ذکرشده، اوپو در حال برنامه‌ریزی برای قرار دادن برنامه دوربین روی آن است. بنابراین می‌تواند روزنه دوربین سلفی را در طراحی آیکن ادغام کند. هنگامی که صفحه اصلی را به سمت راست حرکت دهید، برنامه دوربین در جای خود باقی خواهد ماند، بنابراین، آیکن برنامه‌های دیگر روی آیکن دوربین قرار نخواهند گرفت. این مزیت به‌اندازه‌ی کافی جالب توجه است چرا که این امکان برای برنامه‌های دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود.

Oppo selfie Camera 2

همچنین شما قادر خواهید بود تمام ویژگی موربحث را خاموش کنید. عکس بالا، آیکن دوربین را نشان می‌دهد که می‌تواند با حرکت به سمت راست، برنامه دوربین را خاموش کند. این ایده بسیار جذاب به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود نسخه‌ی آزمایشی از این قابلیت را طی سال جاری میلادی ببینیم. در حال حاضر، تنها چیزی که از این شرکت مطمئن هستیم، وجود دهانه زوم دوربین با قابلیت ده برابر است که قبلا در چین ارائه شده و به‌زودی در کل جهان ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات