سونی اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 Ultra در تاریخ ۱۷ دی‌ماه معرفی می‌شوند

چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
برنامه‌ی سونی برای نمایشگاه CES ۲۰۱۹ مشخص شد و براین اساس باید منتظر رونمایی گوشی‌های هوشمند اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا در ۱۷ دی‌ماه باشیم.
تبلیغات

باوجودی که بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بازار ترجیح می‌دهند بعد از نمایشگاه CES و در کنگره جهانی موبایل (MWC)‌ گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کنند، اما سونی به سنت دیرین خود قصد دارد امسال نیز گوشی‌های هوشمند خودش را در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ رونمایی کند. 

انتظار می‌رود شرکت ژاپنی سونی در تاریخ ۷ ژانویه برابر با ۱۷ دی‌ماه، در کنفرانس مطبوعاتی، آخرین فناوری‌های سونی را معرفی کند. البته تا این لحظه هنوز درباره‌ی مشخصات جدید گوشی‌های هوشمندش جزئیاتی را منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود شاهد ارائه‌ی اطلاعاتی در رابطه با گوشی‌های هوشمند 5G باشیم که شرکت کره‌ای روی آن‌ها متمرکز شده است. درنهایت، سونی امیدوار است که فناوری جدید تا اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی بتواند کسب‌و‌کار گوشی‌های هوشمند این شرکت را مجددا احیا کند.

سونی

انتظار می‌رود در بخش معرفی گوشی‌های هوشمند، شاهد رونمایی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی سونی باشیم. اولین اخبار فاش‌شده مربوط‌به این گوشی‌های هوشمند در ماه اکتبر (مهرماه) منتشر شد. به‌نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند جدید سونی اکسپریا XA3، اکسپریا XA3 اولترا و اکسپریا L3 نام خواهند داشت. 

هر کدام از این سه گوشی اندرویدی، با قیمت متفاوتی به بازار عرضه خواهند شد؛ ولی هر سه مدل با نمایشگر ۱۸ به ۹، دوربین دوگانه در پنل پشتی و بدنه‌ی شیشه‌‌ای و آلومینیومی به بازار عرضه خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود که هر سه مدل با اندروید ۹ پای جعبه‌گشایی شوند. هر سه مدل، از اتصال به شبکه‌ی 4G LTE پشتیبانی خواهند کرد و تا اواسط ماه فوریه (‌اواخر بهمن‌ماه) باید به بازار عرضه شوند. انتظار می‌رود که در کنگره جهانی موبایل که در اواخر فوریه (اسفندماه)‌ برگزار می‌شود، شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند اکسپریا XZ4 و اکسپریا XZ4 کامپکت باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات