گلکسی M10 سامسونگ با نمایشگر 6.2 اینچی و تراشه‌ی اگزینوس 7872 عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات منتشرشده از دفترچه‌ی راهنمای گلکسی M10 سامسونگ، نشان می‌دهد این محصول به نمایشگر ۶.۲ اینچی و تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۲ و دو یا سه گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد بود.
تبلیغات

طبق اطلاعات منتشرشده، انتظار می‌رود گلکسی M10 کوچک‌ترین عضو سری جدید M گوشی‌های سامسونگ باشد؛ اما این مسئله باعث نشده شرکت سازنده درمقابل سخت‌افزار دستگاه بی‌توجه باشد. براساس مشخصات فاش‌شده از دفترچه‌ی راهنمای محصول، گلکسی M10 به نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن +720p و بریدگی بالای صفحه‌ی قطره‌ای‌شکل (همان پنل Infinity V) مجهز خواهد بود.

دیگر ویژگی منتسب به گلکسی M10، تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۲ است و دیگر خبری از اگزینوس ۷۸۷۰ نیست. این خبر نشان می‌دهد دو هسته‌ی A73 و چهار هسته‌ی A53 جدید جایگزین هشت هسته‌ی A53 قدیمی می‌شوند و دستگاه به پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندتر نیز مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در نسخه‌های گوناگون با دو یا سه گیگابایت حافظه‌ی رم و مجهز به دو درگاه برای ورودی سیم‌کارت و جایگاه مجزا برای کارت حافظه‌ی microSD عرضه شود.

گلکسی ام ۱۰ / galaxy m10

باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی گلکسی M10 را برعهده خواهد داشت؛ اما متأسفانه ازطریق درگاه microUSB شارژ می‌شود و خبری از USB-C نیست. ابعاد این گوشی هوشمند نیز ۱۵۵.۶ در ۷۵.۶ در ۷.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۰ گرم اعلام شده است. خوشخبتانه همچنان جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این محصول سامسونگ حفظ شده است.

مانند سایر اعضای خانواده M، گلکسی M10 از دوربین دوگانه با یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی (گشودگی دیافراگم ۱.۹ و پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری) و یک لنز ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق بهره خواهد برد. هیچ حسگر اثرانگشتی در قسمت پشتی دستگاه وجود ندارد. سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ (اوریو) نیز به‌صورت پیش‌فرض برای این گوشی درنظر گرفته شده است. همچنین، قابلیت‌هایی مانند NFC و وای‌فای ۵ گیگاهرتزی را در آن شاهد نخواهیم بود. رادیو FM یکی دیگر از قابلیت‌های حفظ‌شده‌ در M10 به‌شمار می‌رود.

محصولات سری M سامسونگ ازجمله گلکسی M10 بیست‌وهشتم ژانویه (برابر با هشتم بهمن) به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد و ازطریق فروشگاه‌های آنلاین دردسترس خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات